Na candy zapraszam!

Postanowiłam osłodzić nieco koniec lata przez zorganizowanie candy. Będzie to moje pierwsze candy, w pewnym sensie powitalne, ale chcę się także odwdzięczyć za to, że los był dla mnie łaskawy i udało mi się wygrać 2 candy. Poza tym uwielbiam brać udział w candy, a teraz będę miała możliwość poczucia emocji jakie towarzyszą organizatorce.

Przygotowałam broszkę materiałową w pastelowych kolorach. Myślę, że przypomni o lecie, gdy za oknem  zrobi się szaro i smętnie.






Jeśli mój cukiereczek przypadł Ci do gustu, to:
1. Zostaw komentarz pod tym postem z chęcią wzięcia udziału w zabawie
2.  Wstaw na swoim blogu, w pasku bocznym lub w poście, informację o moim candy w postaci poniższego podlinkowanego zdjęcia:




3. Czekaj na losowanie i sprawdź jego wynik.

Na zapisy czekam do 06.10 do północy, a losowanie odbędzie się 07.10. W zabawie mogą wziąć udział zarówno osoby prowadzące bloga, jak i te, które blogów nie posiadają. Anonimowych komentatorów proszę jednak o podpis (imię lub inicjały lub nick lub mail,  itp.).  Zapraszam!

Komentarze

  1. Bardzo podobają mi się broszki, które tworzysz. Tak więc staję w kolejeczce do candy :) A tak przy okazji sama muszę pomyśleć także nad swoim pierwszym candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością się zapisuję w kolejkę do tego cudeńka.
    Pozdrawiam
    http://yarnandart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Broszka jest śliczna i w świetnych pastelkach które wprost uwielbiam:)
    Zapisuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyszłam podziękować za udział w moim candy, tymczasem sama zapisze się u Ciebie :) Życzę powodzenia i Tobie, i sobie :)

    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam się w kolejce :)
    kati.sc625(małpa)interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też:)

    kocica_92@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za zaproszenie i za udzial w moim candy :) Bardzo chetnie wezme udzial w losowaniu, bo przygotowalas sliczna broszke !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w moim candy:)
    Ja z przyjemnością się zapisuję istne cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się w kolejce z nieskrywaną nadzieją na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo chętnie się zgłaszam,bardzo podoba mi się kolor broszki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna! Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Może 13 będzie tą szczęśliwą:):)
    Broszka jest prześliczna:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się . Broszka świetna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się dopisuję do kolejki i mam nadzieję na wygraną :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna broszka! Jestem w kolejce. ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. palec pod budkę kto chce broszkę!!jaaaaa :D czekam z niecierpliwością na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się! Obowiązkowo!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też z radością ustawiam się w kolejce. ;-)
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  21. to ja też dopomogę szczęściu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z miłą chęcią się zapisuję, baner już zamieszczony :)
    http://ivstone.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Może i ja spróbuję swoich szans?jeszcze nie brałam udziału w takich zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ustawiam sie w kolejce:-)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie się zapisuję na Twoje candy:)
    Pozdrawiam!
    http://mamine-cuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się, a jakże! Śliczna broszka Ci wyszła!
    Pozdrawiam cieplutko:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna broszka. Ustawiamy się grzecznie w kolejce.
    Zapraszamy na nasze rocznicowe candy.
    Pozdrawiamy słonecznie.
    kasia i justyna

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja liczę na szczęśliwy traf :) Poczekam grzecznie na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama już nie wiem, co napisać po poprzedniczkach (aby wygrać:), ale tak w szybkim skrócie: inspirujący blog i żuczek sliczny:), cudne prace i te krzyżykowe i broszkowe, więc podziwiam, podziwiam:)))
    email:korycka.dorota@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam się w kolejce po to cudeńko.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne pastelowe cudeńko:) Może szczęście dopisze...
    beatapaszun@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczności
    i ja się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Broszka jest śliczna. Trafi do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna róża, chętnie o nią zawalczę :-) Pozdrawiam
    zajaczkowy.blogspot.com
    zajaczkowy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się :)

    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Broszka jest cudna taka elegancka. Chętnie ją ponoszę :).

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja Ci ona, moja :D
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. PIĘKNOŚCI!! Oczywiście zapisuję się w kolejce :)
    http://twohands-makin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna broszka!Dziękuję za zaproszenie i staję w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za udział w moim candy :) i za zaproszenie . Oczywiście ustawiam sie w kolejce :) .Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję za zaproszenie :) No i chętnie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzięki za zaproszenie. Z przyjemnością dołączam do zabawy :-) M

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj lubię takie zaproszenia:)
    Bardzo chętnie się ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się na to candy! Piękna broszka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję za odwiedzinki u mnie i za zaproszenie :) A więc jak widać przybyłam i się wpraszam na candy!
    Nie chcę nic sugerowac, ale ta broszka idealnie pasowałaby mi do jesiennego płaszczyka, mam nadzieję, że maszyna losująca mnie nie zawiedzie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuję się. Na ostatni gwizdek ale zawsze :) Broszka prześliczna! Akurat dla mnie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja to nie mam szczęścia do tych konkursów, ale może akurat teraz się uda. Nie mogłam się powstrzymać, bo nagroda mnie strasznie kusi. Właśnie zostałam obserwatorem, anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam
    Broszka super , pastelowe kolory i ciekawe połączenie z łańcuszkiem :)

    pozdrawiam
    Avrea
    avrea@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. piękne kolorki, oczywiście się zapisuję.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. prześliczna broszka
    na pewno rozjaśni te szare dni które nadchodzą
    pozdrawiam ciepło
    dorotka
    http://mojesutasze.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  52. Ta broszka jest cudna!!

    Oczywiście, ze się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj przydała by się taka cudna broszka babci maryni, oj przydała. Dlatego zapisuje się ona z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  54. Hello!It's delightful here, dear! And your candy is so and so lovely! I've posted this on my sidebar, by date. Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
    Follower's name: Rachel Berault

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam!Piękna broszka, gratuluję pomysłu i erfekcyjnego wykonania.Dołączam sie do candy
    Moj mail: abstrakcja75@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. i ja cichutko staję w kolejce ; ) i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. i ja cichutko staję w kolejce ; ) i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. i ja cichutko staję w kolejce ; ) i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. i ja cichutko staję w kolejce ; ) i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też! Banerek już wstawiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. zdążyłam ??? jeśli tak to bardzo się cieszę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Okrutnie podoba mi się ta broszka i mam nadzieję, że jeszcze zdążyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  63. i gdzie można zobaczyć wynik ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz