Przejdź do głównej zawartości

Wygrałam candy, kupiłam książkę i .....

Wygrałam candy, kupiłam książkę i dalej xxx kawoszkę. Ale po kolei. Candy organizowała Kasia na blogu Niebieski Kot - pracownia artystyczna Katarzyny Wojnar. Do wygrania był piękny filcowy kotek, a Kasia dorzuciła jeszcze filcową podkładkę pod kubek w pięknym czerwonym kolorze. Kotek jest cudny, wspaniale ufilcowany i na  dodatek posiada karabińczyk, dzięki któremu istnieje możliwość jego zawieszenia. Początkowo przywiesiłam go do kluczy, jednak po głębszym namyśle stwierdziłam, że noszenie go w torbie z milionem innych rzeczy nie wyjdzie mu na zdrowie i szukam dla niego innego, bezpieczniejszego miejsca. A oto co dostałam:







 
Twoje wyroby Kasiu są naprawdę perfekcyjne i bardzo Ci jeszcze raz dziękuję.
Żeby podszkolić nieco warsztat nabywałam drogą kupna książkę "Magia Filcowania".


 Jakiś czas temu była ona do wygrania na blogu Pracownia Kreatywności.  Książka jest pięknie wydana na błyszczącym papierze, aż miło jest ją przeglądać. W przystępny sposób autorki opowiadają o materiałach wykorzystywanych do filcowania i pokazują jak zrobić kulki,  dredy, kwiatki w technice filcowania na mokro i sucho. Książką jestem zachwycona i już się nie mogę doczekać na kolejne, zapowiadane, tomy.

Żeby nie było, że tylko sobie oglądałam - postęp w moim obrazku:

Komentarze

  1. Cieszę się na wspólną TUSALową zabawę!:) Kotek jest przecudny! Gratuluję wygranej! Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Spódnica z sukienki

W kratkę

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie