Przejdź do głównej zawartości

Biel i granat

Jeśli mowa o kolorach - to niektóre zestawienia zawsze wyglądają dobrze. I to nie tylko w stroju, ale także w elementach wystroju wnętrz. Dla mnie numerem jeden jest duet: biel i granat. Mam tylko kilka drobiazgów do domu w tych kolorach, ale bardzo je lubię.



Magnesy na lodówkę (Holandia)

Azulejos (Portugalia)

(prezent od studentów)


W zimowe wieczory lubię zapalić w domku tilajta, wlać olejek zapachowy do kominka.


(prezent od Cioci Teresy)
Młynki też lubię bardzo, ale o tym innym razem.

Komentarze

  1. Witam:) Z przyczyn ode mnie nie zależnych byłam zmuszona do zmiany nazwy bloga z muniana.blogspot.com na muniawnorwegii.blogspot.com. Bardzo proszę o zmianę adresu bloga w podlinkowanym zdjęciu z informacją o candy oraz jeśli masz mnie na liście obserwowanych blogów, również proszę o zmianę nazwy strony. Bardzo przepraszam za zamieszanie. Pozdrawiam cieplutko
    Munia:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

Granny squares połączone i wygrana w candy