Przejdź do głównej zawartości

Kartki świąteczne

Ostatnimi czasy dużo rzeczy robię po raz pierwszy. W poprzednim poście pokazałam moje pierwsze bombki, a dziś - taaa dam! moje pierwsze, super mimimalistyczne, kartki świąteczne. Na początku pomagał mi Chłopiec, który jednak zniechęcił się i obraził, gdy nie pozwoliłam mu wylewać kleju bez opamiętania.







Prawie wszystkie już wysłałam i ciekawa jestem jakie wrażenie zrobią na adresatach.

A to jest karteczka jaką dostałam od Ewy piszącej bloga  Eva – Sutasz (soutache).


Oprócz niej (choć to raczej karteczka była dodatkiem) Ewa przysłała mi te cudne sutaszowe kolczyki, którymi nagrodziła mój komentarz. Bardzo lubię kolor niebieski, więc Ewa nie mogła trafić lepiej w mój gust. Bardzo Ci Ewo dziękuję!

Komentarze

  1. Ciesze się, że przesyłka doszła i kolczyki się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Spódnica z sukienki

W kratkę

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie