Przejdź do głównej zawartości

Candy ładne i proste - zapraszam!

Zapraszam na candy - pod hasłem ładne i proste (z papugami w tle)! Do wygrania jest gazetka ze wzorami, zawierająca m.im. schemat papug z poprzedniego posta, mały obrazek do kuchni oraz inne wzory, którymi można przyozdobić obrusy, ręczniki i.... co tylko chcecie. Wzory są proste i nie wymagają użycia zbyt wielu kolorów, a więc spokojnie mogą się na ich wyszycie zdecydować osoby zaczynające swoją przygodę z haftowaniem xxx. .





Drugim prezentem jest foremka do filcowania na sucho kwiatka, wraz z instrukcją jak to zrobić.



Zasady rozdawnictwa:
1. Zabawa skierowana jest do osób prowadzących blogi, bo chciałabym podziwiać stworzone przez Was ozdoby z wykorzystaniem foremki i schematów z gazetki (chciałabym, ale to nie znaczy, że zaraz po wygraniu MUSICIE wygraną spożytkować - możecie to zrobić kiedy będziecie chcieli ;-)
2. Chęć wzięcia udziału w zabawie proszę wyrazić w formie komentarza pod tym postem.
3. Informację o zabawie proszę umieścić na swoim blogu.



4. Zapisy przyjmuję do 16.03. 2012 - dnia, w którym mój blog obchodzić będzie pierwszą rocznicę powstania

Mam nadzieję, że znajdą się chętni. Planuję też zorganizowanie niebawem innego candy, w którym będzie można wygrać jakieś moje rękodzieło, które może bardziej przypadnie do gustu zawansowanym w hafcie xxx i filcowaniu.

Zapraszam!

PS. W związku z małym zainteresowaniem candy doszłam do wniosku, że być może dla wielu z Was zniechęcające jest stwierdznie, że to candy dla początkujących, a Wy już w hafcie jesteście zaawansowani? W opisie bardziej chodziło mi o uwypuklenie faktu, że wzory są tak proste, że nawet osoby nie mające wcześniej do czynienia z xxx sobie z nimi poradzą. Dlatego zmieniłam opis candy i zapraszam na nie wszystkich chętnych blogowiczów - bez względu na to czy są początkującymi hafciarzami (hafciarkami raczej ;-)) czy nie. A więc jeszcze raz zapraszam!

Komentarze

  1. o jestem pierwsza, zapisuję się może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Candy w sam raz dla mnie, od niedawna próbuję haftować krzyżykami:)... zatem ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam.
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ te przdasie mi się przydadzą ... jak je wygram :). zapisuję się. dziękuję za udział w mojej zabawie i zaproszonko :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Po słodycze się ustawiam... cudne.I zapraszam do mnie na blog http://vintagelover1.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem z rewizytą, dziękuję za miłe słowa:)
    Świetne candy i dla zaawansowanych i nie:) I jeszcze foremka mniam ;)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Staję w kolejce , książka świetna a foremka do filcowania mojemu Starszakowi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że się ustawiam po takie smakołyki...na xxx jestem pazerna, tylko czasu brak...ale może kiedyś... w końcu...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochan zobaczysz ile nas tu będzie w kolejce za kilka dni.
    Ja tez się dopisuję ,zdjęcie umieściłam u siebie. Zapraszam na candy u mnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też z chęcią staję w ogonku, bo marzą mi się kartki krzyżykowe wielkanocne, a i foremka do filcowania na sucho przydatna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez z przyjemnością staję w kolejce, potraktuję to jako wyzwanie - będę mogła nauczyć się czegoś nowego, a to zawsze fajna sprawa, wychodzę z założenia, że wszystkie umiejętności się wcześniej czy później w życiu przydają:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyrażam chęć przygarnięcia, być może będzie okazja aby nauczyć się czegoś nowego: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,jestem apel usłyszałam i się ustawiam w kolejce!
    Jestem filcową maniaczką, zapatruję się na tą piękną foremkę, ale dodam również, że kiedyś haftowałam i chyba dam radę z tymi podstawowymi wzorami!
    Czekam ciepliwie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam galaretkę z owocami :} i filcowanie! Mama nauczyła haftować, więc będzie chiba dobrze ! Wstawiam banerek :}

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie Candy to coś w sam raz dla mnie, szczególnie do gustu przypadły mi papugi.Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy. Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja poproszę, bo i tego i tego chciałąbym spróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z wielką chęcią do candy przystąpię, szczególnie ta foremka mnie kusi, zapraszam też na candy u siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jestem chętna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj cudowności!!! ja z wielką przyjemnością dołączę do zabawy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne,zapisuję się.Pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie się zapiszę do zabawy:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja raczej do poczatkujacych nie naleze ale z przyjemnoscia sie na cukierasa zapisze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. To i ja się zapiszę :) może mi się uda
    zapraszam do mnie na candy http://www.wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/2012/02/powitalne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaintrygowała mnie ta foremka :) Zapisuję się.
    I na swoje candy również zapraszam: wzaciszupodlasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. i ja chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tez sie zapisze i pokusze szczescie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja się zapisuję bo chciałabym się nauczyć haftować, więc jak wzory nie są skąplikowane to bardzo mnie to cieszy:-))

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie również na candy rocznicowe;)

    OdpowiedzUsuń
  29. z chęcią się zapisuję i zapraszam również na Candy do mnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. oooooooooo FILC !!! musze spróbować :) ustawiam się w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Staję grzecznie do kolejki :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się :)
    banerek na oliwkowescrapowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Takiej okazji nie wolno przegapić :))

    www.madzialen-art.blogspot.com - tu banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczności, zapisuję się;-)))

    OdpowiedzUsuń
  35. ustawiam sie szybciuko i niecierpliwie czekam na losowanie :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeden z tych wzorów kuchennych już haftowałam, to mogę się potem pochwalić wzorem, ale nie byłam z tego zbyt dumna, bo to były jedne z moich pierwszych prac. Tak czy siak wisi to to u mojej mamy w kuchni :)
    A na candy chętnie się zapiszę.
    Pzdr
    Michalina
    haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. aaah ta foremka to marzenie! i właśnie sobie krzyzykuję :) więc wzorki się przydają :D hahaha
    może się uda? zapisuję się na koniec kolejki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. A może zacznę przygodę z filcem? Warto spróbować!!! Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj spróbowałabym swoich sił w filcowaniu a krzyżyki uwielbiam - dlatego staje w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Z chęcią się zapiszę :).

    Wzorów nigdy dość. A forma też mi się przyda, bo ostatnio dostałam trochę filcu.

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne candy:)) z chęcią wezmę udział:) i zparaszam do mnie na cukierki:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ma przyjemność poznać , pozwól mi wziąć udział , link w prawym panelu
    http://rukodelenkino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ustawiam się w kolejce :)
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ja również ustawiam się w kolejce. pozdrawiam
    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ja chyba jestem bardziej początkująca w hafcie niż zaawansowana ;)
    dziękuję za zaproszenie ;)
    trochę się porozglądam jeszcze u Ciebie ;)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  46. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. no, ja się w każdym razie ustawiam w kolejce, wprawdzie prawie na ostatnią chwilę, ale może ostatni będą pierwszymi? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Lata temu haftowałam, miałam w tej materii dłuższą przerwę, może ewentualna wygrana byłaby motywacją/inspiracją... pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Spódnica z sukienki

W kratkę

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie