Drobiazgi

Usiadłam wieczorem nad pudełkiem z kamieniami, znalazłam kilka zapomnianych agatów i nieoczekiwanie złożyłam bransoletkę.



A potem jeszcze panterkowe kolczyki. Idealnie pasują jako dodatek do obrazka, na którym mysia siedzi w szpilce o takim samym wzorze. Obrazek jeszcze czeka na ramkę, ale ja już wyobrażam sobie minę osoby, dla której go przygotowałam ;-)


A to próbka tego czym zajmuje się Chłopiec, gdy mama pstryka zdjęcia swoim wytworom. Zajęcie owo budzi moje wielkie nadzieje, że pasją Chłopca będzie pieczenie i gotowanie ;-) i to jeszcze wtedy, kiedy będzie ze mną mieszkał.





I w tym miejscu należą się podziękowania dla cioci Asi za kreatywną zabawkę ofiarowaną Chłopcu na urodziny!

Komentarze

  1. śliczności zarówno twoje jak i syna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna bransoleta i kolczyki, a synek widzę miał masę świetnej zabawy;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna bransoletka:), nie mówiąc już o dziełach potomka;)
    Pozdrawiam.
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bransoletka,widzę ze synuś także utalentowany-świetne babeczki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz