Przejdź do głównej zawartości

Ostatnie tygodnie

Ostatnie dwa tygodnie świąteczne, pełne zapachów i miłych słów. Rękodzielniczo jednakowoż jałowe. Ale za to się działo: najpierw tradycyjnie,


potem imprezowo,


rekreacyjnie



i wycieczkowo

ulica Piotrkowska, Łódź

muzeum studia SeMaFor, Łódź

Chociaż już od wielu lat nie robiłam postanowień noworocznych, to czuję potrzebę zrobienia takich teraz. Niniejszym postanawiam; nie odkładać w nieskończoność telefonów do przyjaciół, dzwonić z życzeniami bez tygodniowych opóźnień, wysyłać kartki na święta, spędzać mniej czasu przed komputerem i popracować nad techniką fotografii. Ale przede wszystkim postanawiam nie denerwować się głupstwami ani sprawami, na które nie mam wpływu a doceniać wszytko co mam. Czego i życzę wszystkim odwiedzającym mojego bloga!

Szczęśliwego Nowego 2012 Roku!

Komentarze

  1. Szczęsliwego Nowego Roku!
    Czy miałaś do Łodzi daleko na wycieczkę , czy mieszkasz gdzieś w poblizu ( ja jestem z Łodzi)
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Postanowienia....tak jakby moje?:) Życzę i Tobie i sobie, żeby chociaż część się udało zrealizować:) Monika, Ty przynajmniej chudnąć nie musisz, a to chyba najtrudniejsze, gdy np.na taki mniamuśny tort ślinka cieknie...:) Byłam pewna, że starszy ten Wasz synek:)
    Wszystkiego co dobre, miłe i szczęśliwe dla całej rodzinki!!!:):):)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Spódnica z sukienki

L jak len i lektury