Przejdź do głównej zawartości

Seriale, seriale...

Do zabawy serialowej zostałam zaproszona przez anuk_pl z bloga Cóż wiesz o pięknie.



Zasady:
1. Zamieść logo zabawy na swoim blogu
2. Napisz kto Cie zaprosił
3. Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących blog.
 4. Wymień (i opisz) swoje ulubione seriale.

 Moim ulubionym serialem są "Gotowe na wszystko" ("Desperate Housewives"). Właściwie za wszystko: intrygę (i to niejedną), wartką akcję, za obsadę, humor i ciuchy. Kubeczek (tak naprawdę to wielki kubeł) dostałam do mojego T. na rocznicę ślubu. Wiedział, że mi się spodoba. 


A co poza "Gotowymi.."? Oglądałam "Usta usta", "39 i pół", " Dr House", a przez wiele lat byłam wręcz uzależniona  od "M jak ... " wiadomo co ;-) Piszę w czasie przeszłym, bo albo seriale się pokończyły, albo zniknął gdzieś przymus ich oglądania. Teraz chętnie ogłądam paradokumenty (?), najczęściej na TLC (o ludziach z manią gromadzenia śmieci), Discovery ("Dr G. lekarz sądowy") czy TVN Style (programy Goka Vana, "Show House"). Ale chyba nie o takie produkcje w tej zabawie chodzi.

Do przyłączenia się do zabawy zapraszam:
Anię z bloga Pracownia Filcer
Paskudkę
Maggie
Bulmę
Pelasię

No to idę włączyć tv! Miłego wieczoru!

Komentarze

  1. Dziękuję za zaproszenie! Muszę sprawę gruntownie przemyśleć, bo ja wlaściwie ogladam tylko jeden serial:)
    Uściski
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za zaproszenie, chętnie się "wywnętrznię" w tej dziedzinie przy najbliższej okazji:) Pozdrawiam serdecznie!
    P.S. Super kubek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny serialowy kubeczek! :) A zapraszam jeszcze raz do mnie po wyróżnienie jeśli masz ochotę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miły kubeczek :} Ja zapraszam do siebie na ciepłe Candy :}

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Spódnica z sukienki

W kratkę

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie