Przejdź do głównej zawartości

Walentynki od mojej Mamy i zagadka

Nawet nie wiedziałam, że z mojej Mamy taka romantyczka. Wszystko, co zobaczycie poniżej to jej dzieła. Swoją miłością obdarza mnie nie od święta, ale codziennie. Myślę, że dziś dobra okazja, żeby publicznie powiedzieć: Kocham Cię Mamo!

ciasteczka owsiane mojej Mamy


I jeszcze jedna walentynka, jaką dostał od Babci Chłopiec. I bardzo był zachwycony!


Dla mnie 14 lutego to szczególna data. Dziewięć lat temu spotkałam w bardzo miłych okolicznościach przyrody (drzewa z dojrzewającymi pomarańczami) miłość mojego życia.  Rok później się pobraliśmy i od tego czasu nazywam go moim mężem. Bardzo go kocham i nie wyobrażam sobie życia bez niego!
A teraz obiecana zagadka: gdzie się poznaliśmy? Na odpowiedzi z nazwą miejsca (kraj), w formie komentarza pod tym postem, czekam przez kolejne 2 tygodnie (czyli do 28.02). Wśród osób, którym uda się odgadnąć, wylosuję jedną, dla której ufilcuję broszkę-kwiata, w wybranej przez nią wersji kolorystycznej. 

Komentarze

  1. Musiało być bardzo romantycznie:) Obstawiam Hiszpanię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. walentynkowo pozdrawiam
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie Hiszpania, ale obstawię Brazylię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi nie wiedziec dlaczego pojawił sie w myślach Rzym (może dlatego że z moim Kochaniem w gaju pomarańczowym mieliśmy robione ślubne zdjęcia ;-))
    ciasteczka Mamy -piekne i smaczne zapewne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm....może i padł jakiś szczegół podczas naszego jedynego spotkania w realu...ale nie pamiętam...cóż, trzeba strzelić...może to po prostu Włochy?
    Śliczne serca......wszystkie wyjątkowi od serca:)
    Pozdrawiam Cię, a przy okazji męża i synka:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie kameralna szafa 10x10 wiosna

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

TUSAL październik i moje nowe sukulenty