Przejdź do głównej zawartości

z innej beczki

Przykładacie uwagę do ubioru? Macie własny styl czy ciągle go jeszcze poszukujecie? A może słuchacie rad innych w kwestii doboru stroju. Ja jestem pod silnym wrażeniem tego filmu:



Oglądając go dziękowałam w duchu mojej Mamie i Babci, za to że nigdy mnie nie krytykowały, jak również mojemu Tacie, dla którego jestem córką, a nie kimś/czymś, z czego dopiero można by zrobić kobietę, po nałożeniu maseczki na "ryj". Chociaż czasem nie jestem zadowolona z tego jak wyglądam, to nie wysłuchuję krytycznych  uwag na temat mojego wyglądu ani od rodziny ani znajomych. Wiem, mam po prostu szczęście trafiać na ludzi dających mi prawo do samodzielnego podejmowania decyzji w co się ubrać. Chociaż, kto wie, pewnie czasem przydałaby się jakaś sugestia. W domu, przed lustrem, strój wydawawał się ok, ale teraz patrząc na zdjęcie nie jestem o tym przekonana. Też tak macie?




P.S. Serdecznie witam wszystkich nowych obserwatorów!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie kameralna szafa 10x10 wiosna

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

TUSAL październik i moje nowe sukulenty