Przejdź do głównej zawartości

Jedna ulica i ...

... jej najbliższa okolica. Zapraszam na ulicę Dąbrowszczaków w Olsztynie. Ulica to nie byle jaka, bo w centrum, ale nie na "Starówce". Organizowane jest nawet święto ulicy Dąbrowszczaków. Przy okazji tego święta w zeszłym roku poznałam "w realu" autorkę bloga pracownia-filcer. I dodam, że było to bardzo miłe spotkanie.

Proszę Państwa, idziemy od strony ulicy Partyzantów (czyli od Dworca) w kierunku Alei Piłusdskiego (czyli jakbyśmy szli na Stare Miasto).













Kamienica Naujacka

Kamienica Naujacka jest siedzibą Miejskiego Ośrodka Kultury i wielką chlubą miasta. Tu widok od szczytu, a jak wygląda od frontu możecie zobaczyć na przykład tu .

Dopiero niedawno zaczęłam zwracać uwagę drzwi w budynkach. Oto najciekawsze jakie zobaczyłam:





I na koniec (jesteście jeszcze ze mną na tej wycieczce?) dowody na to, że na ulicy Dąbrowszczaków jest światowo:

oczywiście światowa jest nazwa kawiarni


Niestety, wciąż jeszcze są też budynki, których świetność już minęła... ciągle czekają na renowację.


Komentarze

  1. Cudowna to byłą wycieczka. Zupełnie nie znam Olsztyna, ale Ty potrafisz pięknie go przedstawić.

    Urzekające te kamienice i ich detale.
    Dzięki za udział w candy, dzięki temu mogłam co Ciebie trafić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miło wspominam nasze spotkanie, i od tamtej pory czekam na rewizytę całej miłej rodzinki:) Giżycko ma również co nieco do obejrzenia:)
    Dąbrowszczaków ma najpiękniejszą architekturę moim zdaniem. Chodziłam tam do "Domu chłopa" i MODY POLSKIEJ, Czasem coś kupić, ale częściej pooglądać wzory swetrów, żeby zgapić do drutowania......ale mnie cofnęłaś w czasie...dzięki:)
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Spódnica z sukienki

W kratkę

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie