Przejdź do głównej zawartości

TUSAL - cz. 5



Z obowiązku zamieszczam zdjęcie mojego słoika, i z lekkim zażenowaniem, bo tam wciąż tylko trochę odpadków na dnie (a to całkiem nieduży słoiczek). Na robótce też za bardzo postępów nie widać... poprawię się w deszczowy dzień ;-) Aby odwrócić od tego przykrego faktu Waszą uwagę, położyłam na zdjęciu kwiatka. Oprócz tego, że to piękna róża jest bardzo wytrzymała. Uwierzycie, że dostałam ją, w bukiecie razem z innymi różami, 2 tygodnie temu?


A dzień wcześniej dostałam od Mamy te szydełkowe motylki i kwiatka. Taki prezent. Ja bardzo lubię ręcznie przygotowane prezenty. Od jakiegoś czasu też najczęściej takie daję paniom w mojej rodzinie i przyjaciółkom.  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

Granny squares połączone i wygrana w candy