Przejdź do głównej zawartości

deszczowa sobota i niespodzianka dla czytelników


Tak było u mnie za oknem pół godziny temu. Widok ten wlał w moje serce nadzieję, że uda mi się wyjść z domu i nie zmoknąć. Chciałam tylko przed wyjściem wypić kawkę... w czasie, gdy nastawiałam wodę znowu się zachmurzyło i lunęło, więc siadłam do komputera, żeby pokazać Wam co udało się mi przez tydzień zrobić.

Postawiłam kilka nowych xxx.

A potem jeszcze kilka...


Dziwi Was nieco ta moja aktywność? Już wyjaśniam. Chłopiec zapadł na przewlekłą infekcję górnych dróg oddechowych i pani doktor zaleciła przerwę od przedszkola, co dla mnie poskutkowało pójściem na zwolnienie. I więcej czasu spędziłam w domu. Ale nie tylko zajmowałam się moim hobby. O nie! Rozwijałam też umiejętności Chłopca i przy moim niewielkim wkładzie zrobiliśmy taką kartkę dla Babć.


A tak przy okazji. Macie może jakieś sprawdzone sposoby na katar u dziecka? Odkąd zaczęło się przedszkole u Chłopca prawie zawsze kończy się on na leczeniu antybiotykami ;-( Przyjął już dwie dawki szczepionki Polycaccinum Mite, ale jakiejś wielkiej poprawy nie widzę.

A teraz niespodzianka. Ogłaszam trzecie candy na moim blogu. Candy na tytuł: "Zielone" i do wygrania są: książka "Smażone zielone pomidory", zielona filcowana na sucho broszka i bransoletka z zielonych agatów. Książka czytana wielokrotnie, lektura bardzo przyjemna. Postała trochę na regale w słonecznym pokoju i grzbiet jej okładki nieco wyblaknął. Piszę o tym, żeby nikt nie poczuł się rozczarowany, że nie jest nowa i nie można na przykład dać jej komuś w prezencie ;-)  



Bransoletkę możecie obejrzeć TU.

Zasady candy:
1. Pod tym postem zamieść komentarz, co będzie oznaczało chęć wzięcia udziału. W komentarzu poleć mi ciekawą książkę do przeczytania w deszczowy letni dzień. Bardzo Was proszę o numerowanie komentarzy.
2. Zapisy zbieram przez miesiąc czyli do 02.07. włącznie. Losowanie i wyniki 03.07.
3. Na zgłoszenie się osoby, która będzie miała szczęście w losowaniu będę czekać 7 dni. Jeśli w tym czasie się nie zgłosi losowanie lub cała zabawa będzie powtórzona.
4. W candy mogą wziąć udział osoby blogujące i nie, ale prezent wyślę tylko na adres w Polsce.
5. Jeśli prowadzisz bloga to proszę zamieść na nim informację o moim candy.

I to już wszystkie warunki. Zapraszam i czekam na chętnych!

Komentarze

  1. 1. Zapisuję się oczywiście bo bransoletka cudowna. Polecam "Agencję Złamanych Serc" Ireny Matuszkiewicz.

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Książka fajna sprawa. Chętnie wpiszę się na nią. Info w postaci pisemnej na bocznym pasku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co mi polecasz? Proszę uzupełnij wpis ;-) bo tylko wtedy weźmiesz udział w losowaniu

      Usuń
  3. 3. Polecam "Bez przebaczenia" A. Lingas-Łoniewska lub książki Kasi Michalak.
    Zapisuję się oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 4. Udziału brac nie chcę ale z wielką chęcią polecam książkę "Sprawiedliwośc owiec" oraz "Triumf owiec". Jak doszukam się na swoich półkach tej pierwszej to będzie dostępna u mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szukaj, kochana, mam własną "Sprawiedliwość .."

      Usuń
    2. jak chcesz "Triumf..." to też mam. za to szukac nie musze bo wiem gdzie jest :)

      Usuń
  5. 5. Zgłaszam się :)
    Polecam Ci książkę Krystyny Siesickiej "W stronę tamtego lasu" oraz tej samej autorki "Zapach rumianku". Są to fajne, ciepłe książki w sam raz na niepogodę lub odstresowanie się. I wcale nie ma dla nich przedziału wiekowego. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią się zapisuję :) A polecam książkę "Żołnierze i żołnierzyki"!
    Pozdrawiam!
    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. a, właśnie, jeśli mogę dodac - przegorąco polecam wszystki i każdą z osobna księżkę Moniki Szwai :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. A co mi polecasz? Proszę uzupełnij wpis ;-) bo tylko wtedy weźmiesz udział w losowaniu

      Usuń
  9. zgłaszam się :) banerek dodaję :) a co do książek polecam cały repertuar Nicholasa Sparksa i "Przeminęło z wiatrem" wraz z kontynuacją. Nie jest taka najgorsza mimo innej autorki ;)
    pozdrawiam :)
    http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zapomniało mi się: wg moich obliczeń mój numerek to 8 :)

      Usuń
  10. 9. Zgłaszam się
    Polecam "Przeminęło z wiatrem". Od dawna jestem fanką tej książki, o czym świadczy mój nick.
    Banner dodany do zakładki konkursy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam kiedyś o tej książce, więc chętnie się ustawiam... moja propozycja dosyć ciężka ale warta przeczytania "Jajko Salaiego" R. Monaldi,F. Sorti...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. 11. Zgłaszam się!
    Polecam książkę, którą sama niedawno przeczytałam "Przerwane śledztwo" Jacka Krakowskiego
    elzbieta24055@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 12.Witam ciepło :) oczywiście zapisuję się i czekam cierpliwie na losowanie :) Polecam szczerze książkę Philippe Pozzo di Borgo " Drugi oddech " Wzruszająca opowieść o paradoksach losu, sile przyjaźni, miłości i potędze wiary ( na jej podstawie został nakręcony film " Nietykalni " jakiś czas temu był grany w kinach )POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  14. 13. Zgłaszam się :) Polecam Książkę "Teściową oddam od zaraz" Małgorzata Kursa- przezabawna opowieść na pewno poprawi humor w deszczowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 14. Zgłaszam się^^ Na deszczowy dzień polecam książki o przygodach Mikołajka (autorstwa René Goscinny) :) Mi zawsze poprawiają humor^^
    Baner już wstawiony- http://loonylunaticbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. 15. Zgłaszam się.
    Polecam książkę "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął". Niesamowita, zabawna i bardzo dobra na deszczowy letni dzień. Ja się przy niej bardzo uśmiałam. Niezwykle odprężająca.

    OdpowiedzUsuń
  17. 16. Czytanie jest super :) Tak więc bardzo chętnie zgłaszam się po książeczkę :) Co do książki wartej przeczytania polecam "Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz" Lisa See - swoją drogą - wygrałam ją w candy :) Naprawdę jest świetna i do przeczytania w jeden wieczór :) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 17. Zgłaszam się z przyjemnością :) Jeszcze nie czytałam tej książki.
    Obecnie czytam serię "Dom nocy" i polecam, bo przyjemnie się czyta i wciąga.
    Zapraszam na candy do mnie - do wygrania również książka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. 18. Zgłaszam się! Też nie czytałam, a słyszałam wiele o tej książce. Polecam... Silmarillion Tokiena! Coś, by całkowicie się oderwać od rzeczywistości...

    OdpowiedzUsuń
  20. 19. Przyłączam się do candy. Polecam książki Joanny Chmielewskiej, lekkie i przyjemne np." Upiorny legat" lub inne jej autorstwa. Uwielbiam, są dobre na poprawę nastroju :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. 20. Zapisuję się, bo nagrody w sam raz dla mnie.Kocham książki i biżuterię handmade. Polecam książkę, którą czyta się z zapartym tchem "Spadkobierczyni poszukiwana" Elizabeth Adler.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. 21. Zgłaszam się i polecam "Kłamstwa Locke'a Lamory".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 22. Uwielbiam agaty, a książkę też bardzo chętnie przeczytam, więc i ja się zgłaszam! Do przeczytania polecam "Kronikę widzeń złudnych" Jakuba Winiarskiego. Pozdrawiam serdecznie :-) http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. 23. Poleciłabym "Czekoladę" Joanne Harris - nieco inna od filmu, jednak równie ciepła i powiedziałabym, że bardziej refleksyjna:) Banner zaraz wędruje na blog, na którym również konkurs książkowy: http://bonesmadeofglass.blogspot.com

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. 24. I ja się zgłaszam :) a serdecznie polecam wszystko, co napisał Jonathan Carroll, może "Na pastwę aniołów"? to była pierwsza książka tego autora, którą przeczytałam i zakochałam się :)) Albo "Kraina chichów" :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 25. Zgłaszam się i polecam "Z deszczu pod rynnę" Kerstin Gier - świetna komedia, gwarantuję wybuchy śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. 26.
    Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy :) A polecam książkę "Maria i Magdalena " Magdaleny Samozwaniec!
    Pozdrawiam!

    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. 27. Zgłaszam się. ;)
    Polecam "Gorzką czekoladę" Lesley Lokko. Bardzo ciepła, życiowa opowieść.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. 28. Hmm, hmm... Ja uwielbiam wszystkie książki Nicholasa Sparksa. Może być "Jesienna miłość", może być i "Pamiętnik", "Ostatnia piosenka", "Szczęściarz", "Noce w Rodanthe". Nie wszystkim przypada do gustu taka lukrowa miłość (że niby normalnie takie rzeczy się nie dzieją, miłość od pierwszego wejrzenia, i takie tam..., ale ja jestem chodzącym potwierdzeniem istnienia wspaniałych historii miłosnych;), ale klimat jest świetny - amerykańskie małe miasteczka, kawa o poranku, styl życia. Przyjemne, szybko się czyta:)
    Zapisuję się więc na candy. Zaraz zamieszczę u siebie banerek.
    Dziękuję Ci za odwiedziny u mnie. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  30. 29. Zgłaszam się. Polecam "Ulotne chwile szczęścia" autorstwa Robyn Carr. Książkę czyta się szybko i z ogromną przyjemnością. Uświadamia jak ważne jest posiadanie u swego boku osób, na które zawsze można liczyć, bez względu na wszelkie problemy i przeciwności losu. Poza tym historia zapisana na stronach tej książki pokazuje jak ważne jest radowanie się z pięknych chwil, które nas spotykają, ponieważ niestety nie trwają wiecznie i warto o tym pamiętać.
    Baner oraz link do konkursu znajdują się w odpowiedniej zakładce na moim blogu.
    Pozdrawiam ciepło i życzę zdrówka dla Syna! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 30. zgłaszam się i polecam 'Rzekę tajemnic' Dennisa Lehane'a
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. 31. Zgłaszam się :P Polecam z całego serducha książkę autorstwa Julii Child "Moje życie we Francji" wciąga niesamowicie :)
    aavk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. 32. Na deszcz to najlepiej jakiś wciągający kryminał: ostatnio podczytuję z serii Kot, który... 30 tomów, więc może padać i padać... Żartuję! Pogodo wróć!
    agnzimka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. 33. Zgłaszam się. A na deszczową pogodę polecam pierwszą część trylogii Michaela Burnella - ,,Metamorfozy Zemsty"
    candysearcher@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. 34 Julia Navarro Gliniana Biblia, jestem w trakcie jej czytania i bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  36. 35,Polecam książki Krystyny Siesickiej i Joanny Chmielewskiej.
    Moja córcia też przedszkole przechodziła w kratkę,więcej jej nie było niż było.Już z mężem myśleliśmy żeby całkiem zrezygnować,ale ona musi przecież mieć kontakt z dziećmi.Również przerabialiśmy szczepionki w tabletkach,inhalacje,teraz bierze syrop przeciwhistaminowy i wodę w aerozolu do nosa.Cieszę się ,że już będą wakacje:).Pozdrawiam i życzę zdrówka dla synka.mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. 36.Na deszczowy letni dzień polecam coś lekkiego i dowcipnego:'Tata one i ja"-Manuli Kalickiej

    OdpowiedzUsuń
  38. 37. Polecam książkę "Dziewczyna z sąsiedztwa" - Jack Ketchum. :-))

    OdpowiedzUsuń
  39. 38. Polecam "Bielszy odcień śmierci". :)

    kasianiemiec90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. 39. A ja polecam Ci 'Stokrotki w śniegu' - Richard Paul Evans. Przeczytałam ją wczoraj. To, że książka potrafi wzruszyć wiedziałam od zawsze, ale przy tej płakałam jak głupia. Poruszyła mnie bardzo. Pokazała jak ludzi potrafi zmienić jedno przypadkowe wydarzenie.

    justyna.rudnicka_21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. 40. Polecam ci "zmierzch"
    notka :http://revengex33.blogspot.com/2012/06/juz-was-112-byo.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojej bardzo bym chciała aby to mi się poszczęściło w losowaniu :).

    Zbieram książki z serii "Literatura w spódnicy", a tej jeszcze nie mam :(.

    Zapisuję się.

    Polecam Ci moją ulubioną książkę "Tam, gdzie spadają Anioły" Doroty Terakowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  43. 42. informacja u mnie: http://tierra-es-mia.blogspot.com/p/konkursy.html Polecam książki Eduardo Mendozy, np "Sekret hiszpańskiej pensjonarki":)

    OdpowiedzUsuń
  44. 43. To ja też się chętnie zapisuję. Książka jest dla mnie zawsze smakowitym kąskiem. Czasem czytuję e-booki jednak nic nie zastąpi zapachu książki(im starsza tym lepsza)oraz możliwości dążenia za opowiadaną historią wraz z ruchem ręki przekładania kolejnych stronic. Polecam książkę "Bez mojej zgody" Jodi Picoult oraz "Śmiech ogra" Pierre Péju.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na małą dawkę sutaszu: http://ozdobyziemi.blogspot.com/
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  45. 44. I ja się zapisuję, bo film strasznie mi się podobał ;-) Ja polecam sagę o Wiedźminie autorstwa A.Sapkowskiego - do tej lektury ja wracam non-stop ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. 45.Ja również się zgłoszę :) A z książek polecam "Grę o tron" G. Martina. Jest to pierwsza część fantastycznej serii "Pieśni Lodu i ognia". Dla mnie - rewelacja, którą z czystym sumieniem polecam każdemu, bo to naprawdę świetna lektura.
    Banerek zamieściłam na swoim blogu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Spódnica z sukienki

L jak len i lektury