Przejdź do głównej zawartości

Kwiat we włosach




Maczek to oczywiście prezent od Chłopca "Dla Ciebie Mamo". Nosiłam go we włosach do czasu kąpieli, kiedy to płatki zaczęły opadać do wody ;-)
Po 2 dniach Chłopiec pyta: "A gdzie masz kwiatka ode mnie, którego nosiłaś?"


Wszystko synu przemija... a ja nie umiem tego jeszcze do końca zaakceptować. Ach! wiem, powiecie, że trzeba żyć "tu i teraz". Zwykle się tego trzymam. Pewnie nie uwierzycie, ale przychodzą mi do głowy obrazy   końca lata...  Chłopiec ma coś po mnie, bo o 8 rano (a on zaczyna dzień o 6-stej), pyta czy dzień już się kończy. Skąd! On się dopiero zaczyna (tak jak lato)! A dla wielu się nawet nie zaczął! Miłego dnia! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie kameralna szafa 10x10 wiosna

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

TUSAL październik i moje nowe sukulenty