Na szaro

Z resztek szarego Zpagetti udziałam serduszko. Sposób jego wykonania znalazłam na blogu Uli  Sen Mai. Jeśli jeszcze tam nie byłyście to musicie koniecznie to nadrobić ;-)
Szare serce wyszło całkiem pokaźne, a ja się zastanawiam jak je wykorzystać.... może jako aplikację na poszewkę poduszki? a może jako dekorację naścienną? Macie jakieś pomysły?


Kwiatuszek to taka wprawka. Robiony bez wzoru. I na jego wykorzystanie też jeszcze nie mam pomysłu.


Może tak?


Pozdrawiam i życzę Wam słonecznej niedzieli.  

Komentarze

  1. piekne serduszko, a i kwiatulek przeuroczy, w duecie im bardzo twarzowo;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też skorzystałam z tego instruktażu. Śliczne serduszko Ci wyszło! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jakie fajne! Super pomysł na Zpagetti :)
    P.S. Możemy pożyczyć zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, wstawiliśmy w naszych najnowszych inspiracjach zpagetti: http://akademia-rekodziela.blogspot.com/2012/07/inspiracje-zpagetti-3.html :)

      Usuń
  4. Przepiękne to serducho! superasty kolor

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz