Przejdź do głównej zawartości

Początek jesieni to dobra pora na ....

zmianę fryzury? Dla mnie idealna. Właśnie na początku jesieni najczęściej decydowałam się na radykalne zmiany. I teraz też mi to chodzi po głowie. Znalazłam taką fryzurkę:




Tak naprawdę to moim ideałem jest:



Niestety, jest to niedościgniony ideał. Teraz mam włosy do połowy pleców, ale rzadko je noszę rozpuszczone, bo najzwyczajniej mi przeszkadzają. Najczęściej robię z nich kitkę lub splatam z tyłu.




Tak, wiem, nie są to najatrakcyjniejsze fryzury świata. Na swoje usprawiedliwienie powiem tylko tyle, że to wydanie wakacyjne. Jednak patrząc na swoje zdjęcia z krótkimi włosami mam poważne wątpliwości... chyba jednak mi nie pasują...


kwiecień 2008

marzec 2009


sierpień 2009

I dla porównania już z trochę dłuższymi


2010/2011
No i co? Ścinać czy nie? Oto jest pytanie...

Komentarze

  1. Ja osobiście jestem za długimi :) bardzo Ci w nich ładnie :) też zmagam się z pytaniem ścinać czy nie? ale ostatnio do nie ścinania na chwilę zmotywowała mnie córcia... "Mamo! przecież zapuszczamy!" więc robię to dla niej i nie ścinam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem, Twoja twarz zdecydowanie lepiej się prezentuje w dłuższych włosach. Jeżeli zaplatasz je tak, jak na zdjęciach na początku posta, to doradzę, abyś kilka kosmyków w okolicach skroni puszczała wolno. Będzie wygodnie, ale i zmysłowo. ;)

    Moim marzeniem jest mieć długie włosy, zapuszczam od dłuższego czasu, ale kusi, aby je ściąć. Tyle ładnych fryzur jest na świecie... ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. długie, długie i jeszcze raz długie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Długie. Ostatnia fryzurka świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa ostatnie zdjęcia zrobione były tego samego dnia - po i przed użyciem prostownicy :-)

      Usuń
  5. No przecież nie ścinaj takich pieknych, długich włosów!

    OdpowiedzUsuń
  6. - Misiu?
    - Co?
    - Ty wiesz co. Wyrzuć nożyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem za długimi:) Sama od 15 lat mam tą samą fryzurę - długie proste włosy, tylko przedziałek zmieniam no i podcinam czasem:)
    Zostaw długie, ewentualnie poeksperymentuj z grzywką na bok. Ciekawa jestem na co się zdecydujesz:) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie komentarze i rady! Na razie chyba dam sobie spokój z radykalną zmianą fryzury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak większość tutaj jestem za długimi :) Na dwóch ostatnich zdjęciach masz super fryzurkę :) Dłuższa grzywka zachodząca lekko na czoło i rozpuszczone włosy - super :) A jeśli chodzi o spięcie, to ja jak nie mam czasu na prostowanie, itp.to zaplatam taki szybki niby kłos z grzywki i spinam włosy w kucyk :) Swoją drogą jestem umówiona do fryzjera w tą środę z myślą o kolorze i jakimś fajnym ścięciu... Ale nie wiem co z tego będzie... ;) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za info! Faktycznie niespodzianka była bardzo miła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. znów się potwierdza moja osobista teoria - niektóre kobiety pięknieją z upływem czasu. Z długimi włosami wyglądasz zdecydowanie piękniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Teoria bardzo optymistyczna ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

W kratkę