Stosik na urlop

Plan czytelniczy na 2 tygodnie uropu, któy rozpoczęłam w ubiegły czwartek. Ale nie zapominajcie, że jestem na uropie z Chłopcem ;-) A on nawet jak biega po ogrodzie woła: "Pilnuj mnie!"



Paulo Coelho "Zwycięzca jest sam"
Monika Szwaja "Zapiski stau poważnego"
Helen Fielding "Potęga sławy"
Anita Plumińska-Mieloch "Widok na taras"
Eduardo Mendoza "Niezwykła podróż Pomponiusza Flatusa"

Książki P. Coehlo i M. Szwaji już przeczytane. Początkowo przeszkadzał mi nieco mały rozmiar czcionki w kieszonkowym formacie książki Coelho, ale akcja tak mnie wciągnęła, że po drugim rozdziale przestałam zwracać na to uwagę. Książka Szwai lekka i zabawna. Teraz zabrałam się za "Potęgę sławy" H. Fielding.
Codziennie czytam (dla chłopca) też tą pozycję: "Cichomir i Walibór" o dwóch sąsiadujących ze sobą rycerzach.



Komentarze

  1. Cichomir i Walibór znam ,znam też ją czytałam dla mojej sroczki.zabawna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz