Przejdź do głównej zawartości

7 dni - poniedziałek

Na blogu Sen Mai kolejne 7 dniowe wyzwanie fotograficzne. Ponieważ bardzo spodobała mi się ta zabawa w sierpniu i tym razem postanowiłam się przyłączyć. 

To moja propozycja na temat: poniedziałek – co robisz charakterystycznego w ten dzień tygodnia (zaczynasz pracę, zawozisz dzieci do szkoły, pijesz litry kawy ...).

W poniedziałek nie wiem w co się ubrać do pracy...


Na zdjęciach spódnice i sukienki, a ja i tak najczęściej wybieram... jeansy. Ale dylemat poniedziałkowy pozostaje.

Komentarze

  1. hi hi po prostu kobieta!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, problem większości kobiet, nie tylko w poniedziałki ;) hehe
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przynajmniej masz czas na wybór ;)
    ja zakładam jeansy i koszulkę, której nie trzeba prasować

    ps. fajne buty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja tez w ten desen, a buty rewelacja!

      Usuń
  4. skąd ja to znam! dziś jednak się przełamałam i odłożyłam jeansy, tym samym wskakując w ... sukienkę! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda kobieta ma tak samo. I to nie tylko w poniedziałki :) Ja mam codziennie, i przy każdym wyjściu w ludzi :)
    Wtedy "na ratunek" przychodzi mój chłopak i pomaga mi coś wybrać.
    Staje przed otwartą szafą, zakrywa oczy i palcem tyca co mam założyć.
    Najczęściej są to dwie bluzki i spodenki, trzy pary spodni... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękną masz spódnice
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, czyli wszystkie mamy tak samo;-) Ale najtrudniej jednak w poniedziałek. W zamyśle mam rewolucję w szafie - to znaczy pozbycie się wszystkiego czego nie używam. Podobno wtedy łatwiej wybrać strój, jak ma się tylko to co się nosi i lubi.
    Dziękuję za wszystkie wasze komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz fajne dylematy! szczególnie buty... :)

    często w poniedziałki mam takie trudności ze wstaniem, że przygotowuję sobie ciuchy w niedzielę wieczorem, jak dla córki do przedszkola :))) to trochę pomaga...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Follow by Email

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Zpagetti

TUSAL październik i moje nowe sukulenty