Przejdź do głównej zawartości

Odstresowywacz


http://bit.ly/WLWfriday

Szydełko, szycie i druty jako lekarstwo na stres ;-) Oj przydałoby mi się zażyć kilka dawek!

A jak patrzę na śliczności to mam ochotę od razu chwycić za "narzędzia".


Z poduchami powinnam dać radę ;-)



Za to fotele to już projekty dla zaawansowanych...




A jak się Wam podobają abażur i girlanda. Mnie urzekły!



Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony http://www.facebook.com/WeLoveWool. Znajdziecie tam o wiele więcej cudnych rzeczy!

Komentarze

  1. Abażur i girlanda podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki abazur chcę baaaardzoooo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za cudne inspiracje! Lecę po szydło ;) ach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Girlanda i różowy pokrowiec na krzesło bombowe ;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

W kratkę