Przejdź do głównej zawartości

Sweter de luxe czyli jak ozdobić ubranie

Z kursu cohenny <znajdziecie go TU> nauczyłam się robić wachlarze. Można ten wzór wykorzystać do wykonania zakładki, ale prawdę powiedziawszy dzierga się go tak przyjemnie, że czułam niedosyt po wykonaniu tylko siedmiu segmentów. Pomyślałam, że można by użyć tak wykonanej koronki do ozdobienia odzieży.


Wybór padł na rozpinany sweterek w jasnobeżowym kolorze, a zdecydowała o nim mała plamka na ściągaczu, którą chciałam pod koronką ukryć.


Najmniej wdzięczną pracą było przyszycie koronki do sweterka, bo trzeba było to zrobić w taki sposób, żeby ściągacz nadal był w pewnym stopniu elastyczny.
A oto efekt:


* tytuł posta oczywiście to żart ;-)

Komentarze

  1. Zdroszczę tych wachlarzyków. To nie na moje skołowane nerwusy.Pięknie Ci wyszły:)A sweterek jest de lux:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ szydełkowanie koi nerwy - spróbuj tych wachlarzy!
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Bardzo fajny efekt, sweter nabrał nowego oblicza :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Follow by Email

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Zpagetti

TUSAL październik i moje nowe sukulenty