Przejdź do głównej zawartości

Coś nowego - wyzwanie foto.

Czas wyrwać się z letargu i trochę porozwijać kreatywność w wyzwaniu fotograficznym zorganizowanym przez Ulę z bloga Sen Mai. Poprzednie zabawy, w których brałam udział miło wspominam, dlatego i tym razem się przyłączam. Oto tematy:

http://www.senmai.pl/

COŚ NOWEGO
Spodnie: outlet (-%), baleriny: Stradivarius (-%), naszyjnik - moje rękodzieło

Tak, lubię ubrania i wyprzedaże. Ale staram się podchodzić do nich z głową. Kupować rzeczy, których mi naprawdę brakuje, podobają mi się i nie są powieleniem tych, które już w szafie mam. A jak jeszcze nie płacę dużo - to już pełnia szczęścia!

Komentarze

  1. Buty pasują idealnie do naszyjnika :) Super zestaw! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Też się zgadzam - nie ma większej satysfakcji niż zakupy za parę groszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Cię w zupełności :) Super zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się baleriny. Naszyjnik rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co... ja też tak mam, że jakoś moją szafę wypełniają rzeczy jakże podobne jedno do drugiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw! A jeśli jeszcze nie kosztuje majątek, to już całkiem ekstra :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama bym się pokusiła o balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw. Naszyjnik fantastyczny, w moim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, wyprzedaże to jest to, rzeczy upolowane taniej cieszą podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty zauroczyły mnie szczególnie :). Cudne te czubki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Follow by Email

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Zpagetti

TUSAL październik i moje nowe sukulenty