Przejdź do głównej zawartości

Wciąż mi było mało...

szydełkowych wachlarzy, którymi ozdobiłam dół sweterka i dlatego postanowiłam ozdobić jeszcze dekolt ;-) Oto efekt:


Czego jeszcze mi mało? Wciąż? Cóż.... ciuchów, szczególnie sukienek w szafie i gdy jakąś znajdę (okazyjnie oczywiście, bo jako rzecz nie - niezbędna nie może być zbyt kosztowna) wtedy biorę. Czasem nawet bez mierzenia (tak wiem, to akurat jest bardzo złe!). Tym razem w rozmiar trafiłam, zastanawiam się tylko czy nie nazbyt "ciotkowata" (ehhh samej śmiać mi się chce z tego - kobieta rocznik 75, zastanawia się czy sukienka nie ciotkowata). Myślę, że wypróbuję ją jeszcze zanim przyjdą upały w duecie ze sweterkiem. Co o niej myślicie?


A jeszcze mało mi blogowania i cały czas mnie ono cieszy. Dzisiaj 200 post! Blog zrobił mi się - o wszystkim. Czy to już jest lifestyle? (hehe żarty się mnie dzisiaj trzymają ;-)

Komentarze

  1. Fajny pomysł z ozdobieniem sweterka.Pięknie wygląda.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A to zajrzyj do mnie to będzie Ci jeszcze weselej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zajrzałam ;-) dziękuję za zaproszenie!

      Usuń
  3. Witaj!
    Fajny pomysł z tym swetrem. Właśnie ukończyłam bransoletkę wykorzystując ten motyw.
    Ja też rocznik ''75 i często się zastanawiam czy przystoi mi jeszcze nosić to czy owo :-) Cóż to może znaczyć?
    Sukienka będzie dobrze wyglądała z jakimś żakiecikiem :-)
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, dopóki tylko się zastanawiamy, a potem i tak nakładamy to co się NAM podoba, a nie to co WYPADA, to jeszcze nie jest źle ;-) Ostatnio strasznie dużo czasu zajmuje mi odpowiedź na pytanie o wiek.... liczyć muszę i na dodatek zdziwiona jestem wynikiem ;-)

      Usuń
  4. Moniuś, mi tam wcale nie wyglądasz na rocznik '75. Wręcz przeciwnie, mi się czas zatrzymał gdzieś w okolicach Twoich studiów więc jak dla mnie cały czas masz góra 22 lata. Sukienka śliczna i wcale nie ciotkowata. Chyba sama mam coś o podobnym kroju. Z zachwytem podziwiam wachlarzyki na sweterku. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie