Przejdź do głównej zawartości

Bo nie trzeba wierzyć we wszystko, co ludzie mówią.

W radiu Pan Ekspert oznajmił, że klimat się zmienia i trzeba się spodziewać długich zim, mrozów i śniegu w marcu, za to w lecie nadejdą upały, a zaraz potem burze i ulewy. Lato będzie krótkie, a zima długa i mroźna... Ale generalnie klimat się ociepla. Chyba jednak nie w naszej strefie klimatycznej.

Pierwszy dzień wiosny czyli zima w pełni

Nie zrażając się jednak wiadomościami radiowymi nabyłam* sukienkę. Letnią. Bo nie trzeba wierzyć we wszystko, co ludzie mówią. Co innego jeśli się wierzy w słowo pisane**.  Aby uświetnić ten pierwszy dzień wiosny tej zimy po mieszkaniu paradowałam w sukience i ... spodniach. Jaka wiosna taki strój ;-)

*oczywiście okazyjnie
** zupełnie jak Duńczycy wg Joanny Chmielewskiej czemu dała wyraz w "Całym zdaniu nieboszczyka"

Na poprawę humoru tym zmęczonym zimą polecam pomarańcze. Ale odkrycie! powiecie oburzeni. Wiadomo, i kolor energetyczny i witaminy. Każdy to wie. Ale ja polecam pomarańcze pod prysznic. Moja nowa kosmetyczna miłość***.


*** to nie jest post sponsorowany, rzeczony specyfik kupiłam "za swoje" w Biedronce ;-)

Komentarze

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie