Przejdź do głównej zawartości

Zajączki

Nie poprzestałam na jednym, pokazanym tu, ale wydziergałam sobie jeszcze trzy. Jednego zrobiłam z kwadratu wykonanego na drutach (hmm, miałam mały problem z zaczęciem robótki, bo zapomniałam jak się zaczyna ;-), a resztę z kwadratów wykonanych na szydełku i ta wersja przypadła mi bardziej do gustu.



Wszystkie zające z niecierpliwością wypatrują bazi na wierzbowych witkach... Ale na razie mogą dojrzeć tylko jajka.

A TU instrukcja, z której korzystałam robiąc zajączki.

Komentarze

  1. na drewnianej półce raz, dwa, trzy
    pasły się zające raz, dwa, trzy...;)
    Śliczne te zajączki:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! nie znałam tej piosenki :-) dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Super zajce! :) Chwil miłych, wesołych, kolorowych w te Święta życzę dla Ciebie i rodzinki! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

W kratkę