Przejdź do głównej zawartości

Nie tylko flora

ale i fauna pojawiła się na kanwie z lasem.


Nie przewiduję szybkiego zapełnienia tej kanwy, bo zaczęłam nowy obrazek. Ale o tym może innym razem, bo na razie postawiłam zaledwie kilka xxx.

A co robiłam przez tyle czasu, skoro nie xxx? A proszę Państwa czytałam i dobrze się przy lekturze bawiłam, więc polecam!



A jakby się ktoś zastanawiał co mnie skłoniło do wyboru akurat tych pozycji, to wyjaśniam, że .... okładki, a konkretnie grafika i tytuł ;-). Co prawda ostatnią, trzecią część, książki Pani Dubravki, będącą niejako wyjaśnieniem czy interpretacją dwóch poprzednich części sobie podarowałam, jednak sam pomysł takiej kompozycji wydał mi się bardzo oryginalny. A na stoliku koło łóżka leżą już nowe książki :-)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że tu zaglądacie!

Komentarze

  1. A ja się nie mogę zebrać żeby przeczytać książkę, którą zaczęłam trzy lata temu.. dobrze, że chociaż Ty pracujesz na średnią krajową... acz w zeszłym przeczytałam dwie i pół to w tym nie tknęłam, żadnej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, rzeczywiście ostatnio rzetelnie pracuję nad podniesieniem średniej w czytelnictwie :-) Przyjdzie Ci ochota to sobie poczytasz na urlopie np. ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Uwielbiam czytać książki , zapisuje może kiedys się je uda przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek już nabiera kształtów :) U mnie książki czekają cierpliwie na mój wolny czas :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie