Przejdź do głównej zawartości

Czytelniczo w lipcu

W lipcu pobiłam własne rekordy czytelnicze. Wszystko za sprawą urlopu i anginy, która na parę dni wyeliminowała mnie z aktywnego życia rodzinnego, zawodowego i towarzyskiego.




"Zmowa drugich żon" i "Brakujący element" to dość lekkie lektury. "Cień wiatru" natomiast ze względu na dość mroczny klimat już do takich nie należy. Miałam mały problem z tą książką - zaczęłam ją czytać na długo przed urlopem i czytałam po parę stron przed snem i nie bardzo mnie wciągała. Jednak gdy miałam więcej czasu (przymusowo, bo w chorobie) i zwiększyłam tempo czytania, nie mogłam się wprost od niej oderwać. Z kolei "Agent" Manueli Gretkowskiej zmusza do zastanowienia się, czy rzeczywiście wszystko jest takie jak się nam wydaje...

A na stoliku czekają już nowe książki ;-)

Komentarze

  1. Podziwiam Cię za zapał... niestety szkoła nie wychowała mnie na miłośnika czytania... Bardzo mnie zawstydzasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czuj się zawstydzona, ja przez kilka lat zaraz po urodzeniu Chłopca nie mogłam się pochwalić żadną przeczytaną książką. Poza tym jak czytam to nic nie dłubię - nie wyszywam, nie dziergam czyli bezproduktywnie czas spędzam ;-)

      Usuń
    2. Tak czy inaczej ruszasz szarymi komórkami więc chyba coś tam się produkuje a na pewno endorfiny ;)

      Usuń
  2. "Cień wiatru" mnie wciągnął, choć początkowo też było ciężko. A i również czytałam ją w chorobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znasz jakieś fajne książki o życiu na wsi? Po przeczytaniu zbioru reportaży A.Kamińskiej "Miastowi", nie mogę odnaleźć się w innych reportażach, które mam powypożyczane;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynymi książkami o życiu na wsi jakie przychodzą mi na myśl są "Chłopi" i "Konopielka" ;-) raczej nie czytam tematycznie..

      Usuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

W kratkę