Przejdź do głównej zawartości

Nowość

Upieczenie przeze mnie sernika to nowość. Zawsze myślałam, że to się nie uda. Aż się odważyłam. Nie wyszło perfekcyjnie, ale za to bardzo smacznie. 


Przepis na te mini serniczki - muffinki na stronie Kwestia Smaku. Zamiast sera mielonego użyłam homogenizowanego i nie pokusiłam się o zrobienie kruszonki. Bo zawsze muszę po swojemu.

Ośmielona efektem zamierzam wypróbować też inne przepisy na serniki, by znaleźć mój ulubiony.


W kryształowym dzbanku po Babci - ulubiony letni drink - też nowość. Woda z cytryną i bazylią. Polecam!


Komentarze

  1. Serniczki-muffinki - super sprawa :) Oprócz tego, że miłe dla oka, to dla podniebienia też :))) A wody z bazylia muszę spróbować :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z sernikowymi babeczkami. Też niedawno się odważyłam i zrobiłam swój pierwszy sernik. Chyba przy okazji się zakochałam w pieczeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zapalilam sie do tego pomyslu:)ciesz sie ze kolejny talent swoj odkrylas:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym schrupała:DDD Wyglądają smakowicie!
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Follow by Email

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Zpagetti

TUSAL październik i moje nowe sukulenty