Przejdź do głównej zawartości

Okoliczne osobliwości

Będąc w nowym miejscu zawsze rozglądam się w poszukiwaniu lokalnych ciekawostek. Tym razem zwróciłam uwagę na "ludzi".


Żelaźni ludzie Zbigniewa Frączkiewicza w Szklarskiej Porębie.



 Człowiek przechodzący przez ściany (kiedyś we śnie też tak potrafiłam) i Posejdon na Starówce w Jeleniej Górze. Lubicie takie ciekawostki?

Z innej beczki - jestem bardzo niepocieszona, że lato skończyło się tak nagle! Nigdy nie dość mi ciepłych dni i wieczorów, ciekawych rozmów, oderwania od codziennych obowiązków. Cóż, zostało mi oglądanie zdjęć, chociaż tego lata bardzo często zostawiałam aparat w domu.

Komentarze

  1. A kto powiedział, że jesienią czy zimą nie można przeprowadzać ciekawych rozmów?!
    Ciekawe te osobliwości, szczególnie pan w ścianie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tymi rozmowami ;-) miałam na myśli takie plenerowe. A jesienna aura mnie w plener tak łatwo nie wygoni ;-)

      Usuń
  2. fajni ludzie , mnie tez szkoda lata...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi ci "ludzie"... Mam nadzieję, że u Ciebie lato wróciło na trochę, żeby Cię pocieszyć :) Bo u mnie dzisiaj było bardzo letnio :D Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko pocieszyło mnie i to bardzo:-) Na dodatek ostatnie dni spędziłam (co prawda służbowo) w pięknym Krakowie.

      Usuń
  4. ja we śnie latam od czasu do czasu, ścian nie umiem jeszcze pokonywać :)))
    Fajne rzeźby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    Pozdrawiam A.Gałązka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie