Przejdź do głównej zawartości

Dekoracje - aktualizacja

Od czasu do czasu lubię coś zmienić. Coś wystawić, coś schować.
Na parapecie z wrzosami przysiadły dwie sowy, a na drugim - moja duma.




Nareszcie mam miejsce na moją kolekcję młynków. Poważnie zastanawiam się nad powiększeniem jej o obrazek xxx z motywem młynka. Ale on się już na tej półce nie zmieści.

 




Kiedyś znalazłam na pinterest dekorację z szyszek pomalowanych na różne kolory <<<< KLIK >>>> U mnie szyszki w wersji saute.


A już niebawem, chociaż nie szybciej jak na początku grudnia, powystawiam dekoracje świąteczne. Może nawet uda mi się jakieś nowe zrobić?

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i za każde słowo komentarza! Dobrej soboty!


Komentarze

  1. Też lubię przestawiać i robić dekoracje na parapetach :)) Teraz jeszcze mnie cieszy jesienny look :)) Sówki masz super, a storczyk przepiękny!!! Nigdy nie miałam tyle kwiatów na jednej łodydze! Kolekcja młynków rewelka! Fakrycznie krzyżykowy młynek też by się tam fajnie prezentował :) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny storczyk ! i sówki urocze a młynki super! ja też lubie poprzestawiać l)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Follow by Email

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Zpagetti

TUSAL październik i moje nowe sukulenty