Przejdź do głównej zawartości

Super szybkie ciasto jabłkowo-gruszkowe

Ciasto na gotowym spodzie z chłodzonego ciasta francuskiego. Na wierzchu jabłka, gruszki i żurawina (właściwie do dekoracji). Ciasto zrobione z przepisu Nigelli podobne to tego, jakie pokazywałam wcześniej <<<KLIK>>>.
Tym razem jednak najpierw podpiekłam samo ciasto francuskie i dopiero po tym położyłam, nie wysilając się na równiutkie układanie, pokrojone owoce. Skropiłam sokiem z cytryny i wstawiłam do pieca.
Robi się ekspresowo. Równie szybko zniknęło z talerza ;-)

 

Komentarze

  1. A wygląda bardzo apetycznie i nawet czuć jak pięknie pachnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne a czy zurawina nie robi się twarda ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Żal , że nie można poczęstować się wirtualnie. Do kawki teraz by się przydało, a swoje tak nie smakuje:) Wygląda pysznie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale tu pysznie... w moim stanie wszelkie łakocie to zjadam w ilościach wszelkich!:)
    Pozdrawiam niebiesko i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie :) w ogóle fajne to Twoje miejsce w sieci ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

W kratkę