Przejdź do głównej zawartości

Obrazek na nowy sezon - po raz pierwszy

W tym roku po raz pierwszy zrobiłam obrazek na konkretny sezon, a dokładniej na święta. Na dodatek po raz pierwszy naszyłam na obrazek koraliki, a żeby było ciekawiej oprawiony został bez szybki i z wypełnieniem nadającym mu miękkości. Oprawienia podjęła się moja Mama (bardzo Ci Mamo dziękuję!) i wyszło jej to naprawdę wspaniale.




 Z efektu końcowego byłam bardzo zadowolona, więc podarowałam obrazek w prezencie przyjaciółce. Następny tematyczny obrazek, który już niedługo skończę, planuję dla odmiany zostawić sobie, a raczej Chłopcu, bo już go "zamówił".

Komentarze

  1. Śliczny ten świąteczny obrazek, super pomysł z naszyciem koralików, dodał mu głębi :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta tuż tuż a Ty jeszcze wzmagasz niecierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna krzyżykowo-kralikowa choineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać zaklepanej przez Chłopca nowej dzierganki :) Choć mały rąbek tajemnicy troszkę uchyl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i dokładnie zrobione. Uwielbiamy takie dopracowane rękodzieło:-)
    Czekamy na nowe dzieła.
    http://fabrykamalychform.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny. Uwielbiam takie recznie robione przedmioty z dusza. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas na swiateczne candy http://peacock111.blogspot.co.uk/2013/11/zimowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

Eksperymenty z garderobą - 7 ubrań / 7 dni