Przejdź do głównej zawartości

Mix tygodnia i pytanie o sens...

Tydzień minął pod znakiem łamania w kościach i braku aktywności rękodzielniczej. Postęp w obrazku krzyżykowym dokonał się w niedzielę i na tym się zatrzymał.


Wizyta w bibliotece i kilka fajnych książek dla mnie i Chłopca. Te poniżej dla mnie. O tych dla Chłopca - może innym razem.


"Dom na Zanzibarze" dopiero zaczęłam, a "Senność" zajęła mi 2 wieczory. Super książka, podobnie jak i film. Polecam!

Zastanawiam się na sensem blogowania.Coraz mniej poświęcam temu zajęciu myśli i czasu. Coraz mniej mnie to kręci. Rekordy popularności bije post "spełnione marzenia" ponad 300 odsłon, nie wiem co w nim takiego specjalnego, może poza chwytliwym tytułem...

Pozdrawiam
maruda maneruki

Komentarze

  1. Kubeczki już się chyba dokańczają? :) A do książek też muszę w końcu wrócić, bo ostatnio to miałam dłuugą przerwę...
    Ech...szkoda, żeby Cię tutaj nie było... :( Choć rozumiem, że może przyjść taki moment, że się odechciewa blogowania... Ale i tak decyzja zostaje w Twoich rękach...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubeczkom niby niewiele zostało, ale jeszcze ciastko pomiędzy kubkami i ziarnka kawy na ramce....
      Sama jeszcze nie wiem, może potrzebuję przerwy, albo trochę energii słoneczne dla podniesienia morale ;-)

      Usuń
    2. Żadne mi tu "koniec blogowania", właśnie teraz gdy ja zaczęłam? Bo się pofatyguje do tego całego J. i potupię nużką ;) Przerwa - to dobra myśl. Słonko już niedługo przyjdzie to morale podniesie a tymczasem - do pracy rodacy - ciekawa jestem tych kubeczków :))

      Usuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

Eksperymenty z garderobą - 7 ubrań / 7 dni