Przejdź do głównej zawartości

11 lat temu i teraz

Niedawno odbyliśmy z małżem podróż sentymentalną do miejsca, w którym się poznaliśmy 11 lat temu. Odwiedziliśmy miejsca, w których byliśmy wtedy, między innymi Heurto del Cura w Elche. Odszukałam nasze zdjęcia, robione analogowym aparatem i porównałam z ostatnimi. Dla mnie te 11 lat to jak 11 dni. Może to niepokojące, ale wydaje mi się, że jestem taka sama :-) no, dobra, może trochę częściej czuję frustrację.


2003

2014


 2003

2014

Zmieniliśmy się?

Komentarze

  1. Oczywiście, żeście się pozmieniali. Wprawdzie dla mnie zawsze jesteś taka sama, piękna i uśmiechnięta. Co do męskiego pierwiastka - zmężniał i wyprzystojniał (czy da się bardziej ?;) )
    Jestesście wspaniali i życzę Wam jeszcze wielu, wielu wspólnych szczęśliwych lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny powrót do przeszłości... :))) Pięknie się prezentujecie po tych 11 latach :))) Zmieniliście się może trochę, ale na "młodszych" zdjęciach widać chyba większe uśmiechy ;)
    Ja też zawsze myślę, że jestem taka sama jak te powiedzmy 10 lat temu... :))) No i chyba tak jest, skoro tak nam się wydaje! ;)))
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać frustracje odcisnęły swoje piętno ;-) Szczerze mówiąc - mam mniej złudzeń i mniej oczekuję od innych, ale poza tym - taka sama :-)

      Usuń
    2. Hehe ;)) No tak, zderzenie z dorosłością i rzeczywistością wiele weryfikuje...

      Usuń
  3. Hehe super sprawa mieć takie pamiątki :))) u mnie w pracy chłopaki śmieją się oglądając zdjęcia sprzed kilku lat naszych kolegów z działu, że czas ich posunął xD To trochę wulgarne ale śmieszy mnie. No was czas póki co oszczędza. Luby może ciut spoważniał ale trzymacie się mocno jak widzę. Stu lat miłości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, trzymamy :-) Dziękuję za życzenia!

      Usuń
  4. Świetna sesja porównawcza :) Miło mieć taką pamiątkę - wielu kolejnych dekad w szczęściu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Urok rzeczy robionych ręcznie

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Irlandia - 14 dni zwykłego życia