Przejdź do głównej zawartości

Sprawa sercowa

Zauroczona dziełami Katarzyny G z bloga życie nitką malowane  i samym pomysłem obdarowania Pań wychowawczyń z przedszkola obrazkami xxx na zakończenie przedszkola przez potomka, postanowiłam takowe przygotować. Pierwotnie chciałam wybrać o wiele większy i bardziej pracochłonny wzór serca, ale skończyło się, oczywiście z braku czasu, na mniejszym. Oto efekty:


To było moje pierwsze starcie z cieniowaną muliną, co dobrze widać na obrazku po lewej. Nie do końca jestem z niego zadowolona. Po wprowadzeniu modyfikacji - wycięciu najjaśniejszych pasm z motka, wyszyłam drugie serce i z niego jestem bardzo zadowolona. Planuję wyszyć jeszcze jedno serduszko, tym razem używając albo cieniowanej muliny, ale bez najjaśniejszych pasm albo jednolitej ciemnoczerwonej. Do 13.06. powinnam zdążyć z wyszywaniem i zaniesieniem do oprawy obrazków.
Mulina: DMC nr 99, kanwa Aida - bardzo drobna (niestety, nie jestem w stanie określić dokładniej, bo nie pamiętam ile to oct.), w kolorze jasno kremowym.


Komentarze

  1. Śliczne serducho i faktycznie mu lepiej tylko w lekko cieniowanej barwie :) Słonecznej majówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że Ci się spodobały moje serca. Twoje będą śliczna pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Piękne serce. Raz już miałam do czynieniaz cieniowaną muliną, gdy Babci dziewczynki pod parasolem zrobiłam ale tam efekt był lepszy z jaśniejszymi pasmami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że to zależy od wielkości wzoru. A serduszko malutkie jest ;-) Pa!

      Usuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie