Przejdź do głównej zawartości

23/52 i 24/52

"52 projekt 2014"

Tradycyjnie z lekkim opóźnieniem zdjęcia z ubiegłego tygodnia w pakiecie ze zdjęciem z bieżącego.

23/52
Z okazji odpustu we wsi położonej nieopodal naszej strażacy z OSP pokazywali jak raduje się poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych. Chłopiec nie mógł przepuścić okazji przymierzenia i poparadowania, co przy 30 stopniowym upale było czynem iście heroicznym, w hełmie. 

Ja miałam okazję poznać się bliżej z fantomem, zwanym przez Chłopca Fantominem i muszę Wam powiedzieć, że nie spodziewałam się, że masaż serca wymaga aż takiej siły....



24/52
Skoro cała Polska czyta dzieciom to my też. Chłopiec uwielbia ten nasz rytuał i czytanie na dobranoc jest niemal codziennie. Tata ostatnio czyta Wyspę Skarbów (która zupełnie mnie nie interesuje), a ja krótkie opowiadania o różnych zawodach (np. Mam przyjaciela rolnika, Mam przyjaciółkę pielęgniarkę), które Chłopiec wybrał sam w bibliotece. 


Pozdrawiam, dziękuję za Wasze odwiedziny i każdy komentarz :-)

Komentarze

  1. Widzę, że Chłopiec w swoim żywiole w tym kasku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hełmie, kochana hełmie, nie kasku!
      Pozdrowionka :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Follow by Email

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Zpagetti

TUSAL październik i moje nowe sukulenty