Podsumowanie robótkowe 2014 roku

w moim wykonaniu wygląda tak:

1. hafty krzyżykowe

 tak, to nie pomyłka - aż 5 serc według jednego wzoru: dwa cieniowane różowe, dwa czerwone i jedno turkusowe, dwa jelonki z gwiazdą, 3 koniki dalarna, strażak i skończone kubeczki.

2. dzianina:




Inne, sezonowe wyroby:

jajeczko premierowo, jakoś się nie załapało na sesję wielkanocną.

Niestety, nie wystarczyło mi systematyczności do projektu 52/2014 czyli portret mojego dziecka w każdym tygodniu 2014 roku. Poległam także na projekcie "10 zup", który sama wymyśliłam, a celem jego było ugotowanie 10 zup, których nigdy wcześniej nie przyrządzałam. Zrobiłam zaledwie trzy: barszcz ukraiński, gulaszową i ..... no właśnie, sama nie pamiętam jaką jeszcze. Projekt jednak nadal wydaje mi się atrakcyjny, więc planuję jego reaktywację w Nowym Roku. A może ktoś chętny do przyłączenia się? Oczywiście, każdy będzie gotował co chce, chociaż narzucenie jakiegoś motywu przewodniego, warzywo lub kolor, byłoby też fajnym wyzwaniem. To jak spróbujemy razem?  

Komentarze

  1. Piękne hafty i prace, ciekawe wyzwanie z zupami, moje ulubione danie, chyba byłabym skłonna do zabawy, ale musiałabym mieć do wyboru jakieś przepisy:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle, ze jeśli chodzi o przepisy to mogłabym kilka do wyboru proponować. Cieszę sie, ze podoba Ci sie wyzwanie. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. śliczne prace powstały w 2014, życzę owocnego 2015 :) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prace i jakie różnorodne :).

    Hihi od razu zwróciłam uwagę na ilość haftowanych serc ;).

    Trzymam kciuki za niespełnione postanowienia :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz