Przejdź do głównej zawartości

To już czas

aby rozebrać choinkę, rozkręcić ją, przytulić do pnia gałązki i wynieść z mieszkania. Pozdejmować z karniszy śnieżynki i szyszki, z klamek zawieszki. Przed tym ostatni rzut oka na to, czego nie pokazałam jeszcze na blogu.


Choinka to dzieło Chłopca pod moim kierownictwem :-)

Te piękne zawieszki zrobiła dla mnie Mama



A na koniec motywacyjny cytat. Niby nic odkrywczego, ale pomaga uporać się z wieloma spiętrzonymi sprawami.

"Nie trzeba się porywać na wielkie rzeczy, nie wolno stawiać przed sobą zadań niemożliwych do zrealizowania. Trzeba robić drobne kroki każdego dnia" 
Armand Ortega, biznesman
Cytat pochodzi z książki Doroty Warakomskiej "Droga 66" 

Miłej soboty!

Edit:  Zdjęcie Chłopca w nowej fryzurze usunęłam. Dziecko mi uświadomiło zagrożenia jakie niesie publikacja zdjęć dzieci w internecie i co z tymi zdjęciami mogą zrobić złośliwi koledzy uzdolnieni graficznie. I chociaż koledzy Chłopca nie wiedzą o tym, że jego mama prowadzi bloga i zamieszcza zdjęcia dziecięcia, to żeby się Chłopiec tym nie martwił, postanowiłam zaprzestać. Ale w końcu to blog głównie robótkowy... chociaż wiem, że niektóre Czytelniczki (pozdrawiam!) raczej na zdjęcia Chłopca czekały.... 

Komentarze

  1. Miałaś super ozdoby w domu :).

    Cytata mi się spodobał :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura super - zdążyłam zobaczyć przed usunięciem zdjęcia :) A komentarza wtedy nie zdążyłam zamieścić ;) Więc nadrabiam teraz :) Ech..no właśnie to umieszczanie zdjęć na necie...Gdyby się miało dostać w ręce kolegów uzdolnionych graficznie faktycznie lepiej pozostawić zdjęcie na pulpicie domowego komputera...

    A choinka na pierwszym zdjęciu przeurocza! Jako sentymentalna matka zostawiłabym choinkę :))) I zawieszki mamine śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinka już zarchiwizowana w pudle z ozdobami świątecznymi. Ja też gromadzę dzieła dziecięcia :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

W kratkę