Przejdź do głównej zawartości

Projekt 10 zup - zupa 2, 3, 4

Choć mogłoby się wydawać, że projekt zarzuciłam po zupie nr 1  - selerowej nadal go kontynuuję, chociaż nie zawsze uda mi się zrobić zdjęcie zupy.

Zupa 2 - ZIEMNIACZANA Z ŁOSOSIEM


zainspirowana przepisem z kuchni lidla <<< PRZEPIS TU>>>. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie zrobiła po swojemu :-) Tu zmianą było zmiksowanie zupy na krem (przed dodaniem łososia) i dodanie domowych grzanek z chleba. Smak był ciekawy, ale zupa raczej nie wpisze się w kanon moich ulubionych zup.

Zupa 3 - KAPUŚNIAK PO WĘGIERSKU

Inspiracją do ugotowania tej zupy była potrzeba wykorzystania kiszonej kapusty. Przepis z bloga początkująca pani domu <<< PRZEPIS TU>>>  Generalnie gotowałam wg przepisu, dodałam jedynie nieco mniej pikantnych przypraw, a i tak była ostrawa, i nie podałam śmietany. Była pyszna. Tak pyszna, że ją zjedliśmy zanim ją sfotografowałam :-) Tą zupę na pewno jeszcze ugotuję.

Zupa 4 - PAPRYKOWA

Tym razem wg mojego pomysłu, niezbyt zresztą rewolucyjnego. Do składników na jarzynową dodałam paprykę czerwoną i żółtą. Zupa wyglądała bardzo ładnie, kolorowo. I na dodatek smakowała mi zarówno w formie kremu po zmiksowaniu jak i przed. Do kremu dodałam czosnek, co nadało zupie smakowitości.

Chwilowo nie mam pomysłu na jakąś nową zupę. Może coś mi polecicie?




Komentarze

Follow by Email

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Zpagetti

TUSAL październik i moje nowe sukulenty