Przejdź do głównej zawartości

Zielone love

i zdrowe. Choć przymierzałam się do tego jak do przysłowiowego jeża, teraz jestem zagorzałą zwolenniczką i propagatorką. Chwalić będę i zachęcać. Moje odkrycie sezonu - zielone smoothie!


W internecie znajdziecie mnóstwo przepisów na ten wspaniały - nie bójmy się tego słowa - posiłek :-)
Ja najczęściej blenduję owoce takie jak: banany (zawsze) z gruszką, melonem, sokiem i miąższem z mandarynek, pomarańczy, kiwi (to co akurat mam pod ręką)
z zielonym warzywem - do tej pory wypróbowałam jarmuż (do kupienia w biedrze) i ogórka. Dodaję wody, do osiągnięcia właściwej konsystencji, ani za gęstej ani za rzadkiej. 
Według internetów, początkujący powinni używać do przygotowania smoothie 80% owoców i 20% warzyw, a zaawansowani mogą zwiększyć udział warzyw do 40%.
W najbliższej przyszłości mam plan wypróbować z zielonych składników szpinak, kolendrę i natkę pietruszki.
Znacie zielone smoothie? Pijecie?

Komentarze

  1. Hmmm...no nie pijecie..ale znacie...no i moze zaczniecie... ;) Wyglada smakowicie, nie powiem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie - jest nie tylko zdrowe ale i pyszne! Pozdrawiam i zachęcam :-)

      Usuń
    2. Skusze sie, na pewno :)

      Usuń
  2. Zieloną pietruszkę z cytryną piję zawszę na przeziębienie... i mówisz, że to jest smoothie??? to ja tak się w trendy wpisuję? ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaj banana a wtedy to już na pewno będzie ;-) swoją droga o takim lekarstwie nie słyszałam - będę sie wspomagać w razie potrzeby. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznie! :) Samej jakoś nie chce mi się ich robić - wiem, że to błąd ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

Eksperymenty z garderobą - 7 ubrań / 7 dni