Przejdź do głównej zawartości

W fotograficznym skrócie - maj

Mimo przeszłości dziecka działkowców uważam się za początkującą jeśli chodzi o uprawę warzyw i owoców. Z początku z niecierpliwością chodziłam na mój zagonek (w skali mikro :-) i sprawdzałam, czy już wzeszło. Teraz chodzę, żeby zobaczyć jak rośnie *
Po 2 tygodniach zagonek prezentuje się tak:


Czekam i czekam aż wzejdzie bazylia i oregano. Ale one jakoś się nie spieszą.

Bzy też się nie spieszą. Wszędzie dookoła już pięknie kwitną, a u mnie nie. Jakiś chłodny mikroklimat u mnie panuje czy co?


Sezon trampolinowy też już rozpoczęliśmy, i nie ma zmiłuj  - skaczę.

 
Trudna sztuka wiązania butów - opanowana, ale niezbyt chętnie używana i doskonalona



Dziękuję za Wasze odwiedziny, witam nowe obserwatorki! Miłego weekendu!

* oczywiście chodzę też podlewać te moje zasiewy

Komentarze

  1. No pieknie sie prezentuja Twoi dzialkowi podopieczni :))) Trzymam kciuki za udane zbiory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje! Chyba pierwsze bedą truskawki i szczypior:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Follow by Email

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Zpagetti

TUSAL październik i moje nowe sukulenty