Przejdź do głównej zawartości

wyzwanie foto u Reni - czerwiec

W odpowiedzi na ogłoszoną przez Renię z bloga Ażurowe marzenia zabawę fotograficzną przedstawiam moją interpretację tematów:


O poranku
Jeśli tylko się umówimy, że poranek w sobotę trwa do 11-stej :-)

Żółty

A konkretnie to grążel żółty...

Na nogach

 Nie da się ukryć, że preferuję wygodę. Zwłaszcza na polnych drogach...

Słodko
 Jestem prawie pewna, że taki deser ma swoją nazwę. Kto wie jaką? Warstwy to zblendowany banan, jogurt grecki, mus truskawkowy. Pycha!

Leniwie
Czasami mam chwile słabości i łóżko jest wtedy najatrakcyjnieszym meblem.

Coś

Krople

Od kiedy mam ogródek, nie przeszkadza mi, że pada :-)

Połowa

A nawet połowa +1 elementów połączonych ze sobą. Oczywiście będzie poszewka na poduszkę.

Napis

Napis na eko-torbie wykonany własnoręcznie przez Chłopca podczas wycieczki do Lawendowego Pola (Nowe Kawkowo)

Na spacerze
 Lubię takie okoliczności przyrody. Bardzo.

Obok


Czarno-białe
 marzy mi się galeria z czarno-białych obrazków na ścianie

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia a ten deserek to się zwie.."niebo w gębie" :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu, kawa o poranku smakowita...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne fotki i bardzo fajne kolorki na podusie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się w tym wyzwaniu, że na jeden temat każda z nas ma inną interpretację :).

    Super zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję! Przyjemnie było pogłówkować nad tym wyzwaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne fotki :) Bardzo mi się podoba żuczek na kwiatku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Urok rzeczy robionych ręcznie

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie