Przejdź do głównej zawartości

Gdy pada deszcz....

podobno dzieci się nudzą ;-) Poniżej dwa pomysły, które mogą rozerwać dziecko w wieku wczesnoszkolnym :-) 

Piramida z jednorazowych kubeczków



Chłopiec podejrzał to na youtube, i bardzo mu się spodobało. Budował piramidę za piramidą. Co prawda kubeczki nie nadają się już do kontaktu z żywnością, ale za cenę zajętego popołudnia, naprawdę warto :-) Mam nadzieję, że wykorzysta te kubeczki wielokrotnie (ekologia). 

Wycinanki




Szablony znalazłam na pinterest, który przekierował mnie do bloga << klik>>>. Niektóre motywy były trudne do wycięcia i tym zajęłam się ja, ale Chłopiec z dużą przyjemnością tworzył z nich kompozycje i obrazki. 





Powiem Wam w sekrecie, że i ja świetnie się bawiłam wycinając te girlandy :-)

Przypominam i zapraszam na moje candy! <<< klik >>>

Komentarze

  1. Fajny pomysł z kubeczkami :))) A wycinanki muszę też kiedyś wypróbować ze starszakiem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pinterscie najedziesz fajne wzory wycinanek. Starszak będzie zachwycony!

      Usuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie