Przejdź do głównej zawartości

Planowanie a realizacja

Plany były ambitne, a realizacja taka całkiem moja :-) Z zaplanowanych 3-4 serduszek wyszyłam 2. Oprawiłam. Wręczyłam jedno. Drugie jeszcze czeka. Termin wręczenia pozostałych 2 (tak, tych nie zrobionych jeszcze) - nieznany. W związku z czym motywacja siadła. Ale mam nadzieję, że niebawem powstanie.


Rozważam też możliwość wyszycia 1 serduszka i jakiegoś innego motywu. Może korony?

Dziękuję za to, że do mnie zaglądacie i zostawiacie ślad w postaci komentarzy!



Komentarze

  1. Przepiękne serduszka. pewnie kosztowały dużo pracy
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Wyszywa sie je całkiem szybko pod warunkiem, ze sie zacznie.

      Usuń
  2. Piękne serduszka i świetnie się prezentują w tych ramkach.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) jednokolorowe hafty to jedne z moich ulubionych!

      Usuń
  4. Te zrealizowane pięknie się prezentują :)))) Powodzenia przy realizacji kolejnych! :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podobają mi się te serduszka! Wcale nie potrzeba więcej kolorów, aby haft pięknie wyglądał :) Szkoda, że doba ma tylko 24 godziny, bo chętnie bym sobie pohaftowała :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie