Przejdź do głównej zawartości

Na miętowo

Nie zaskoczę Was zestawieniem kolorystycznym, bo takie samo już było << tu >>, ani wzorem, który był <<tu>>. Ale co na to poradzę, że i zestaw kolorów i wzory nadal mi się podobają. 



Szydełkową górę naszyłam na bawełnianą poszewkę w urocze gwiazdki


Tu, poduszka "miętowe serce" ze swoim pierwowzorem - poszewką od anuk_pl

Połączone kwadraty pokazywałam już <<tu>>. Po naszyciu na gładką bawełnianą poszewkę całość prezentuje się tak:
  



Jestem bardzo zadowolona z efektu :-) i już planuję kolejne poszewki!

Komentarze

  1. Idziesz Kochana jak burza z tym szydełkowaniem! :)) Swoją drogą super taki kolorystyczny komplet a rożne wzory:)) Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie ubrane podusie :-) Piękne poszewki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne poszewki!
    ja dopiero raczkuję jeśli chodzi o szydełko może kiedyś uda mi się takie piękności wydziergać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Szaro miętowy duet - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pièkny komplecik powstał,zdolna dziewczyna z Ciebie:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Follow by Email

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Zpagetti

TUSAL październik i moje nowe sukulenty