Przejdź do głównej zawartości

Kolorowe trio

Ostatnie posty były zapowiedzią dzisiejszego. Wytwory musiały pozostać tajemnicą, by nie zepsuć niespodzianki. Na zdjęciu wszystkie trzy po raz ostatni razem, bo każda trafiła do innej osoby.





Oczywiście nie mogłam sobie odmówić zrobienia zdjęcia nowych poszewek na mojej kanapie. 


Chyba już czas, żebym i sobie zrobiła jakąś super kolorową poszewkę :-), bo poprzednie, będące właściwie wprawkami do szydełkowania, już mi się trochę opatrzyły. Która Wam się najbardziej podoba?

Komentarze

  1. Piękności!!!Pierwsza taka wesoła przemawia najbardziej,trudny wybór między 1 a 3:)Wiem,że muszę taką mieć...jest na mojej liście życzeń:)Zazdroszczę nowym właścicielom pozdrawiam poświątecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Nowe właścicielki wyglądały na zadowolone :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Pięknie ubrane podusie :-) Cudne kolory i wzory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!
    mi zdecydowanie 1 i 3 jakoś nie przepadam za pomarańczem nie wiem dlaczego. Chociaż Twojej poduszce w pomarańczach nie można odmówić uroku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne, ale mnie najbardziej podoba się nr 3...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :-) To nowy wzór inspirowany kocykiem autorki bloga dziergam sobie. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Wybór jest niezwykle trudny, waham się między pierwszą i drugą poduszką.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi najbardziej spodobała się pomarańczowa... może dlatego, że pasowałaby do mojego salonu w odcieniach brązu ;) a do córki wybrałabym tą kolorową, a do chłopaków tą z niebieskim :) wszystkie są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobierając kolory miałam na uwadze preferencje kolorystyczne w Pań do które chciałam obdarować :-) Nie byłam tylko nigdy w domu u osoby, do której trafiła 3-cia, ale okazało się, że trafiłam. Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie