Przejdź do głównej zawartości

Robótkowe podsumowanie 2015 roku

Ten rok zdecydowanie należał do szydełka! Wyszydełkowałam 11 poszewek :-)




Wyhaftowałam 4 serduszka i zaczęłam 2 inne prace, które na razie czekają na swoją kolej. 


Zrobiłam czapkę na drutach, która jednak nie stała się moją ulubioną i chyba ją spruję, podkładkę pod kubek i dwa kwiatki, które mimo Waszych podpowiedzi, ciągle pozostają niezagospodarowane. 


Nie udało mi się zrealizować projektu 10 zup, który umarł śmiercią naturalną i nie spotkał się z Waszej strony ze zbyt dużym odzewem.  

Moje robótkowe plany na 2016 nie są zbyt obszerne. Chciałabym skończyć zaczęte obrazki krzyżykowe i wyszyć jakiś z serii All our yesterdays oraz zrobić sobie na drutach sweter :-) Na pewno znajdę też czas na moje ukochane szydełkowe poszewki.  

Dziękuję Wam, że jesteście, zaglądacie tu, komentujecie! Wasze wsparcie dodaje mi weny, niejednokrotnie poprawia humor. Życzę Wam wyjątkowego, pełnego pasji i zachwytów Nowego 2016 roku, szczęścia i miłości! 

Komentarze

  1. Wspaniałe podsumowanie roku :-)
    Dziękuję :-) I Tobie również życzę szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknego i twórczego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda!!!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko piękne szydełkowe podsumowanie:) Fajnie jak się spełniamy twórczo,również przesyłam życzenia Zdrowia i Szczęścia w Nowym Roku!!! Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś bardzo owocny twórczo rok! Nie próżnowałaś. ;) Niech ten nowy będzie również twórczy i pełen satysfakcji z nowych projektów. Niech daje Ci radość, motywację i szczęście! :)
    pozdrawiam ciepło,
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace, a poszewki, to mój numer jeden :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle pięknych prac wyszło spod Twoich rąk! Śliczne! Najlepszego na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za miłe słowa i życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu boskie. Też bym chciała umieć robić takie piękności :)Zapraszam do mnie na nowego bloga www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie