Przejdź do głównej zawartości

Czapa

To już chyba u mnie tradycja, że w okolicach lutego nachodzą mnie myśli o wydzierganiu sobie czapki. Zeszłoroczna << KLIK>>  nie do końca się sprawdziła i muszę ją jeszcze dopracować przez podszycie dzianiną lub polarem. 

Teraz poczułam potrzebę posiadania czapki przypominającej czapę krasnala i pasującą do turkusowej kurtki. Że akurat robiłam zakupy w sklepie z włóczkami w oczy rzucił mi się Drops Delight (80% wełna, 20% poliamid).



Oczywiście miałam kilka problemów technicznych, robiłam bez wzoru i tak jak umiałam :-) Z efektu jestem bardzo zadowolona. Po podszyciu trykotem czapka jest cieplutka i niegryząca.


Komentarze

  1. Twarzowa czapeczka :)
    i zrobiłaś bez wzoru, podziwiam!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:-) robienie na drutach w moim wykonaniu to czysta improwizacja :-)

      Usuń
  2. Świetna czapka :-) Piękne kolory - do kurtki pasuje doskonale :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Długo wybierałam włóczkę żeby pasowała, wiec cieszę się ze się udało :-)

      Usuń
  3. Efekt osiągnięty - czapa pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! I potrzeba wydzierania czapki tez zaspokojona!

      Usuń
  4. Super czapunia! O jak Ci zazdroszczę umiejętności dziergania na drutach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale nie masz czego zazdrościć, bo moje umiejętności w tym zakresie są zaledwie podstawowe :-) umiem wydziergać kwadrat i prostokąt :-) czyli w sam raz na czapkę i szalik, ewentualnie opaskę :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Follow by Email

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Zpagetti

TUSAL październik i moje nowe sukulenty