Przejdź do głównej zawartości

TUSAL 2016 marzec

Z lekkim poślizgiem pokazuję mój TUSAL-owy słoik. Na razie wypełniam go tylko resztkami włóczek. 


Jak widzicie kolorystyka cukierkowa :-) I w takim klimacie utrzymana jest kolejna wydziergana poszewka sercowa :-) Oj, ta poleci daleko, do samej Ameryki :-) Mam nadzieję, że spodoba się dzielnej mamie dwóch małych dziewczynek. Jeśli macie ochotę możecie przeczytać jej historię [eng] <<< klik>>>


I na koniec, mój mały sukces jako hodowcy roślin doniczkowych - Amarylis zakwitnie! Sukces tym większy, że w zeszłym roku nie kwitł. 


Dziękuję, za Wasze odwiedziny i komentarze! Miłego weekendu!

Komentarze

  1. Dla mnie wyhodowanie amarylisa i jakiejkolwiek innej roślinki to również byłby ogromny sukces :)...ręki do kwiatów nie posiadam :(
    A dar bardzo piękny!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja morduję storczyki, choć bardzo się staram właściwie z nimi postępować :-)
      Bardzo dziękuję!

      Usuń
  2. Piękne prezenty przygotowałaś :) Gratuluję kwiatucha, zawsze cieszy jak kwitną, bo to znaczy, że im dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszka jest cudna :).

    Oho, to teraz czekam na "kwiatka" :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za wspaniałe serce ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. A że tak zapytam, bo w temacie tusal nie jestem...to jak niby wykorzystasz te resztki włóczek...?? ;) Fajnie że podusia powędruje tak daleko i pomoże :))) A kwiat cudny będzie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! W TUSAL-u chodzi o samo zbieranie :-) poprzednie resztki, które zbierałam do słoika, wyrzucałam, ale były to kawałeczki muliny. Z włóczek może coś się da wykombinować, może Chłopiec jakąś wyklejankę wykona, albo co? Kwiatek już jest :-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ahaaa...no tak, na jakąś kreatywną pracę resztki na pewno się przydadzą :)))

      Usuń
  7. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

W kratkę