Przejdź do głównej zawartości

Czasem tak trudno się zdecydować

A czasami to co robimy nie odpowiada naszym oczekiwaniom. 

Zaczęcie ostatniej poszewki na poduszkę okupione było wieloma próbami. 

Pierwszym pomysłem były kwadraty babuni (granny squares) w odcieniach niebieskiego, ale coś było nie tak, więc sprułam.


Drugim pomysłem było stworzenie poszewki zbudowanej z identycznych elementów (jeszcze nigdy dotąd takiej nie zrobiłam, bo .... wydawała mi się nudna):



I co? i nie bardzo....

To może mikro-kwadraciki?


obok odcieni niebieskiego dodałam też (chociaż nie do końca to jest widoczne) kwadraciki limonkowe i koralowe. Ale wciąż nie byłam przekonana...... może nie użyję tych koralowych... 
jak to będzie?


O! już lepiej.... ale zawsze może być jeszcze lepiej .......


........................................ciąg dalszy nastąpi ...............................

Komentarze

  1. No bywa i tak... ;) Coś by się wydziergało a nie do końca mamy to sprecyzowane... ;) A powiem Ci, że mnie też ostatnio wzięło na mini kwadraciki :))) Tyle, że różnokolorowe :) Najpierw miałam zamysł na osłonę lampki...ale przeraziła mnie ilość ile musiałabym ich wydziergać, a właściwie to będzie widać tylko jedną stronę lampki... ;) Więc kombinuję trochę inaczej :) Ale malutkie kwadraciki spodobały mi się tak, że chyba podusię sobie z nich wydziergam :) Twoje w białej oprawie też są urocze!! :) Działaj i pokazuj efekt końcowy! :)) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh my kobiety :) Skąd ja to znam? :)
    Ciekawe na co ostatecznie się zdecydujesz, na pewno zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Kobieta zmienną jest"... :D
    jestem bardzo ciekawa, co wyczarujesz z tych kwadratów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy czasem nie może zdecydować się co i jak ma zrobić. Czekam na efekty.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne są te kwadraciki. Ślicznie wyglądają. Moje czekają na wydzierganie...wszystko skompletowane oprócz czasu:):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne są te kwadraciki. Ślicznie wyglądają. Moje czekają na wydzierganie...wszystko skompletowane oprócz czasu:):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko jestem niezmiennie zauroczona Twoimi szydełkowymi kwadracikami:) My kobiety wiemy i intuicję mamy...na pewno wybierzesz idealnie! Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. No też super projekt z takich malutkich kwadracików. Czekam na efekty końcowe.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Urok rzeczy robionych ręcznie

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Irlandia - 14 dni zwykłego życia