Przejdź do głównej zawartości

Korona - finał

Śledzących postępy w pracy nad koroną pragnę poinformować, że już jest gotowa :-) i prezentuje się tak: 



Nie obyło się bez prucia, czego szczerze nie lubię. 

Chwilowo w zastępczej ramce: 




I w mojej mini galerii na ścianie sypialni



Nie do końca mi się tu korona komponuje, więc na ścianę wraca obrazek wiszący wcześniej .......



....... chociaż jak tak na niego patrzę na zdjęciu (jeszcze tak idiotycznie zrobionym, ale innej rady nie było - odbicia światła)..... to też nie jest idealnie. 

A co z koroną? Mały chochlik siedzący za kołnierzem mi szepce do ucha, żeby w pracy sobie powiesić :-) najlepiej przy drzwiach wejściowych do pokoju, no w ostateczności na ścianie w środku. Inni wieszają dyplomy ze szkoleń.... takie tam historie, to u mnie może być korona :-) jak myślicie? 

***

Koronę zgłaszam na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam na temat "Kobiecość",  bo czyż nie każda kobieta jest królową swojego czasu, życia i ciała :-)




Komentarze

  1. Taka korona za wszystkie dyplomy wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała korona ;)
    A na wzór przeplatanych słupków zapraszam 9 czerwca na DIY. Do zobaczenia na zajęciach CYKLICZNEGO SZYDEŁKA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach to cudownie! Nie wiem jak to możliwe, że dotąd nie znałam tego miejsca?

      Usuń
  3. Wspaniała korona ;)
    A na wzór przeplatanych słupków zapraszam 9 czerwca na DIY. Do zobaczenia na zajęciach CYKLICZNEGO SZYDEŁKA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Iście królewsko :) Przy dyplomach świetne miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt końcowy jest super :).

    Jak najbardziej jestem za powieszeniem korony w pracy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) dziękuję! Taka ozdoba może jednak wzbudzić pewne emocje :-)

      Usuń
  6. Świetna robota! :) Korona w pracy...jak najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny haft. Chyba nie miałabym cierpliwości;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow piękny haft ,musiał kosztować wiele pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu, praca jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ta korona. I jak najbardziej pasuje by powiesić ją na ścianie w pracy, w Twoim tam królestwie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

Eksperymenty z garderobą - 7 ubrań / 7 dni